Fis säker i helgen?

Ska jobba ikväll trots att jag nästan har 38 grader. Min normal temp ligger på 36.5, så man känner ju av det i skallen.
Ständiga huvudvärk och illamåeende..

Börjar känna lite att jag inte tränade igår, psykist då, vill kunna träna när jag verkligen känner för de, och igår va en sån där träna dag, men då ska man vara sjuuk...VF!
Så jag tänkte, att efetrsom jag ska jobba idag, så ska jag träna lite innan, och sola. Jag vet dock inte om jag fixar dset med tanke på hur jag mår, men försöka får man. Behöver nog komma ut och röra på mig lite, det kanske piggar upp, vad vet jag.

Hoppas verkligen jag är frisk till imorgon. Vi ska ju se lasse stafans :-D

Jag jobbar tidig morgon imorogn, & syrran sa att jag får gå tidigare om det behövs imorgon om jag mår dåligt. Så det är ju alltid nåt!

Nej nu ska jag ner och äta en sallad. En prova träna...

Kolla in denna sidan, sooom jag garvade när jag såg de...Trodde nästan de va ett tidigt aprilskämt!

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html

Hörs sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback