Får ju följa trenden!

DAGENS:
Klädsel:
Ljusblåa LEE jeans, ett grått linne och en svart väst.
Frisyr: Slavrigt uppsatt hår.
Låt: Amos lee - Southern girl.
Tv: Inte kollat tv idag.
Vill ha: Kattungar..
Tråkigaste: Hmm, trött kanske?
Roligaste: Ny tatuerad idag...mitt kära barn namn är äntligen förevigt på min handled!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag och Daysie (L)
Såg dig gråta: Camilla..puss
Fick dig att gråta: Alex...vem annars?
Fick dig att börja skratta: Liam...såklart! =)
Du gick på bio med: Camilla & Emely..ball!
Du gick på stan med: Syrran...
Skickade ett e-mail till dig: Öhh..min dansledare.
Skickade ett sms till dig: Alex..

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
Dum fråga..
Bråkat med ditt husdjur: Nja..inte bråkat, men blibit lite irriterad på..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa daga: Säkerligen..

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Jupp..
Danmark: Of curse!
Finland: Yes...
Island: Naj..
England: Nicht!
USA: Nej, men dit ska jag ngn dag...JA det ska jag!
Frankrike: Nein!
Italien: Yes...
Spanien: Sjääälvklart! ;-)
Grekland: Inte än..
Schweiz: Kört igenom...
Thailand: Nej, Men ska dit till jul förmodligen...med min underbara son och vänner!
Kanada: Nix..

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Mörker & döden..
Vart vill du gifta dig: Vill jag gifta mig?
Vem hatar du verkligen: Finns många man inte diggar, men hatar inte många..vet inte vem!
Varit kär: Ännu en dum fråga..
Kör du bil: Ja, inte går jag bil heller...*smårolig*
Har du ett jobb: Japp, det har jag!
Gillar du att ha folk omkring dig: Är sjukligt social av mig, men ibland vill man bara vara själv!
Är du ett hälsofreak: Ja, tyvärr lite för mkt!
Är du ensam nu: Njaae...Liam ligger inne i rummet och sover, och daysie och kaninen ligger brevid mig!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dansband ;-)

FAVORIT:

Rum i huset: Vardagsrummet...(L)
Typ av musik: Allätare...allt som går att dansa till ;-)
Parfym: Dior Addict!
Månad: Maj!
Mat: Finare "utemat"..
Dricka: Cola light...
Godis: Segt...
Tidning: Metro, Se & Hör!
Film: Ice age...Diggar!
Skor: Mina rosa converce såklart!
Outfit: Det som känns rätt..
Serie: Scrubs...SÅKLART! :-P
Skolämne: Dans...och teater, men dansen va pricken över I.et!
Djur: Daysie, Whisky, Bailys, Guiness, Sessan, Timon, Puff...kan hålla på i evigheter!
Lag: MFF...!!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nepp..
Köpt någonting: Ja, Godis och frukt..
Varit sjuk: Förkyyld och magsjuk..
Sjungit: Ja, i bilen på väg hem blev det blinka lilla stjärna en hel del med lilleman!
Sagt "Jag Älskar Dig": Säger jag många ggr om dagen till min son!
Träffat någon ny: Träffar många nya...;-P
Saknat någon: Ja, det har jag...
Kramat någon: Liam...*pussa*
Pussat någon: Liam, haha..:-)
Ätit: Det som jag tycker är gott..
Svurit: Oja...varje gång jag slår mig eller ngt blir fel..
Blivit sur: Ja..det har jag väl...eller kanske mest irriterad..
Tränat: Jadå..spinning...



Lite halvtråkig info om mig...
Har halvtråkigt nu så de fick bli nåt sånt.


Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback