Dutti flikka!

När jag väl anläde till träningen idag så hade pillerna börjat "verka". Kände faktiskt en enorm vilja att träna...träna mkt...och hårt. Körde 1 timme på maksinen där man "går i trappor", och sen 1 timme på en annann maskin som tränar heela kroppen. Efter de va jag DYGNBLÖT och trött, men ville änå inte sluta. Så jag tränade benen och magen ett bra tag till, sen va jag tvungen att gå pga jobb. Efter 5 min blev jag helt svimfärdig och skakis...tog snabbt en banan och min protein dryck och drack mkt mer vatten. Skyndade mig till jobb där jag tog en panini, nyttigt mellanmål och drack mer vatten. Va helt skakis..
Det lugnade sig efter ett tag, men kom lite senare igen. Höllt på att svimma på jobb, så fick vila en stund...så höllt på på ett par ggr under kvällen.
Funderar på om jag verkligen ska fortsätta med dessa piller...tror dock det va pga dom som jag mådde såhär.
Vi får se...kanske kan ge det en chans till och se om det beror på dom!?


Hade en trevlig dag på jobbet. Älskar verkligen mina underbara kollegor...dom är bäst!
Vi hade en del att göra på kvällen, men ju längre in på kvällen, desto mindre folk.
Josse dök upp på jobb..trots att hon va ledig, hehe..så vi hade lite kul där ett tag! =) Det va såklart inte en skäl där, annars hade det inte sett så "bra" ut! Hehe..

160766-36

Hehe...sweet!

160766-33

Haha..snygg min! :-D

160766-32

Bakom kulisserna ;-)

160766-31

Jag och kära johanna!


Från nåt annat, till nåt annat!


Såhär skrev min kära lilla syster som komentar idag:

Jag som syster till Jessica, och som evig tjatar ang Alex vet att Jessie är för snäll mot Alex, Men jag vet också att hon aldrig gått SJÄLV till Alex match för att se han spela, Utan för att Liam ska få se Pappa spela handboll. Jessica & Alex träffas aldrig själva utan är tvungen att träffas pga av Liam, Det kan dom inte kasta iväg. med eller utan känslor för varann. Jessica är pågod väg att gå vidare. Och "en i mängden" ska inte yttra sig då hon/han förmodligen inte ens vet hälften av allt som händer i vårt/jessicas liv. så kort och gott sagt, Jessica sätter aldrig Liam i kläm, och hon är pågod väg att ge upp alex! Herrå!


Och det tackar jag för...HON om ngn känner mig in och utantill...


Är hemma nu, syrran sitter och glor på tv, medans jag lyssnar på BRA musik och skriver blogg.
Är helt fast i Patt - Party all the time (radio edit)....Övergrym den där låten, haha. På nåt sätt får jag "Deja vu" av de han sjunger.

Ska träna nu en stund..hemma får de bli nåt enkelt som mage och lår/rumpa..
Så nu jevlar...hehe.!!
Mätte idag...2 ½ cm runt magen...*ler*...

Och för första gången sen Liam kom, så kan man faktiskt skåda magrutor, haha...det känns helt underbart! Ska köpa hem hantlar så man kan lyfta lite hemma oxå.
På tis ska jag på privat kostrådgivning och få personlig träning med tips och ideér och allt sånt...Ska bli intressant och kul..få mer tips till min träning.


Ledig 2 dagar i sträck nu, så imorgon ska jag träna tidigare på dagen ifall ngt dyker upp, man vet ju aldrig.
Ska iaf träffa Liam imorgon om jag inte får ha honom över natten av Alex.
Vill inte vara ledig på tors, men av ngn konstig anledning så har jag fått de.
Både jag & liam har varit sjuka nu, så har förlorat många timmar på de..*sucka* Men jag överlever nog!
Bestämde nyss att jag ska träffa Kamilla och hennes dotter i stan för en fika...Vore alldeles underbart att ha med liam då, så jag ska ringa alex imorogn bitti, och hämta mini på dagis efter min träning! :-D

Letar bil för fullt nu..ska slå till så fort jag hittar den "rätta", haha.



Nej, nu ska jag träna, sen umgås med syrran.


Här kommer en underbar text ur en låt, som jag lyssnat på under en längre tid, som hjälpte mig första gången de tog slut mellan mig och Alex.
Den stämmer så sjukt bra in på alex att man nästan blir rädd...

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu.


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback