Data kaputt!

Heeej!

Jävla piss...min data har varit kass nu några dagar..*sucka*

Det har kostat mig runt 2000 spänn för att få igång den igen...roliga onödiga utgifter det som man hade kunnat slippa..!! Äsch säger jag bara!
Och vet vad det hemska är...Det är min hårdisk som pajjat...dvs ALLT som fanns på datan har försvunnit..
OCH dvs LIAMS BILDER!!! Om ni bara anar den känslan i magen att förlorat så många underbara foton på lillen..*SUCKA*...Det är hemskt!

Ja...har ju hänt en del grejjer på dessa dagar...orkar inte ta allt, för jag e sååå trött idag. Nyss varit och kört ett spinnigpass och styrketränat efter...
Fick en burk "starka" piller av en viss person idag...och jag kände hur grymma dom va, så vi får se om 2 veckor hur pass mkt effekt dom gett mig :-)

Allting pajjar för mig...
Först bilen....sen mobilen...och nu datan....sinnesjukt är det! Jag har nån konstig grej över elektroniska saker....nån dålig grej!

Iaf fick skaffa en ny mobil....samma som lillsyrran.
Riktigt fin är den och man får ju plats med 1 GB musik i den...dom sa såhär..Detta är en MP3 spelare med inbyggd telenfon och inte tvärom..kan ju bara hålla med dom...gillar den iaf =)

Rätt färg va det oxå! =)



På lördag ska nog jag och pappa och liam åka upp till Ullared...förhoppningsvis ska camilla & eldar oxå med.
Här ska det handlas vår och sommar kläder till lilleman..och eventuellt nåt till lilla mig oxå! Man hittar ju alltid nåt man gillar.

Håller verkligen på att spara ihop till en ny bil nu...måste ha en innan jag blir stående här och inte kan ta mig till jobb! men med tanke på dessa 2000 spånn till datan så tar det lite längre tid. Men förhoppningsvis har jag råd när lönen kommer...vi får se! :-)

Nu ska de laddas ner en massa låtar om på nytt...ca 3000 låtar som försvann med hårdisken..:-(
Så jag har fullt upp ikväll, hehe!

För övrig så fixade jag en microvågsugn idag...riktigt skönt att slippa värma barnmat och piroger i ugnen, hehe.

Här e lite djurplaner på gång.
Har ju altlid velat ha en "liten" vovve sen jag flyttade hemifrån.
Funderar mkt på chiuaua, eller mops....*SÖTA*...och camillas väns lillasyster är chiuaua uppfödare och hennes har fått en kull nu. Och vi skulle få en billigt...så om jag vill ha en så får jag en till april..vilket är alldeles lagom, börjar bli varmt och kan tänkte ta 2 veckor sem då så man får lära känna vovven.
Meen så är det såhär att jag bor ju själv, och jobbar rätt mkt. Så min mamma och min syster har sagt att dom är hundvakter när jag inte är hemma. Bor ju bara 20 meter från min mamma, och 10 från syrran så är perfekt. Mamma har alltid velat ha en lite chiuaua, men har ju lilla timon så dom ska inte skaffa fler. Hon lät glad när jag sa att jag funderade på de och att hon absolut hjälper mig. Sååå vi får se..vi får se!

Fick reda på idag att Timon är dålig igen....så nu hålle rdom på med utredningar och allt...lilla stackare!


Ja..nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...ska titta på lejonkungen 3..hehe. Timon & Pumba äger! :-P



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback