Converse, me like!

Upp i morse...Pussade på min prins och njöt av hans morgondoft...

Åt frukost, kollade lite på Nalles blåa hus, sen va det iväg. Lämnade lillen på jobb, och drog själv och shoppade lite..:-P Sen jobbade..
Springpasset bestod utav att träna och äta en god kyckligsallad med johanna inne på center syd.

Tillbax på jobb.

Blev mkt snack om nya tatueringar och sånt, och så fort pengarna börja flöda in igen så ska jag fixa vissa av mina tatueringar och en ny ska så småningom göras...*älska*

Drog till alex en stund och pussade liam godnatt och berättade för honom hur mkt jag älskar honom, och han sa jag älskar dig till mig..*underbart* :-D

Shoppade ett par nya Converse skor...*LOVE THEM*, hehe.


Snygga va?? *muha*....
Älskar rosa...har andra skor i skrikande rosa...ett par puma som syrran köpte till mig =)
Har ett par röda converse redan, dock lite skitiga om man säger så. Köpte dom när jag träffade Johan, och har inte tvättat dom sen dess, har ju varit med om en hel del, hehe..;-) Så det blir maskinen nästa..

Köpte även en ny snygg digital glasvåg som mäter BMI, hehe..kan va kul och ha!
Gå in på denna sidan, där kan du räkna ut ditt BMI, och massa annat kul.
Fick själv BMI på 21,7...får se om nån vecka igen =)
http://www.markazits.com/diet/bmi.php#kalbehov


Sitter föressten och trycker i mig onyttigt nu, haha...fast inte sååå farligt...
Rice Snacks...BBQ.....sjukt goda...endast 3 gram fett, hehe...


Goda dock!


Ska "kanske" på "dejt" i veckan...
Vi får se hur det blir med de...isf är det dubbeldejt..med en kollega till mig & hennes pojke, som då är bra vän med han jag ska träffa, hehe.
Har inte "träffat" honom direkt, utan han va de snälla killen som hämtade mig och johanna på ekebo när jag mådde som jag gjorde...så det blev inte mkt "träff" direkt, men han verkar vara en snäll och go kille, så man får klart ge det en chans, även om jag själv tror att allt som har med förhållande att göra för min del är LÅÅÅÅNGT borta. Men man vet aldrig vad ödet har att utvisa..*blink*

???? :-P


Nej nog med sånt...

Hände en sjuuukt rolig sak på jobb idag, kan ej berätta här, haha.
Det gick dock inte att utföra idag, meeeen imorgon dååå jevlar! :-P *Ihhhh*..


Börjar jobba kl 14 imorron, så det blir att träna innan såklart.
Köpte nya träningspiller idag som jag blev rekomenderad av en av de som jobbar på kraftverket.
Dom gör så att prestationen ökar, så man orkar mer, svettas mer och bränner mer fett...trevligt värre. Men fick dock inte dricka alkohol när jag åt dom, så man e lite försiktig. Och så MÅSTE jag dricka mkt mer vatten än vanligt, för de är vätskedrivande.
Men jag ska nog inte missbruka nåt inte...


Ja, då va det snart alla hjärtans dag...
Ska man va skratta eller gråta?
Har nog aldrig firat den dagen så särskilt, inte för att jag inte vill, uatn för att det inte blivit så bara.
Med min första stora kärlek, Erik, så va det mkt presenter och kärlek dom första åren, sen blev det att han glömde de en dag, och jag blev sååå ledsen. Tror jag blev bortskämd, och va lite orolig över att kärleken höllt på att kallna mellan oss, ja ni vet säkert vilket spår jag är inne på. Även om jag ofta fick presenter och hur mkt kärlek som helst av honom annars så va de JUST den dagen som kändes viktigast, men efter nåt år så tänkte jag..vafan? Den dagen? Det är ju bara för att affärer ska tjäna pengar, och i enstaka fall, att de som aldrig har tid för varann äntligen har en dag att ge varann tid och kärlek, men tycker det ska finnas i vardagen ändå.
Alex har varit den som varit sämst på att ge...
Det va inte för att han inte älskade mig, för de gjorde han. Men det har aldrig varit hans grej lixom, och romantisk som jag är, så gjorde jag värsta sakerna och köpte saker utan att få ett skit tillbax...lovar..sånt känns! Kommer till och med ihåg en alla (L) dag som blev bortglömd...eller ännu värre...vi glömde bort vår 3 års dag...då va det fruktansvärt mellan oss..Kommer så väl ihåg...stod på BK triangeln och jobbade sen kväll. Så pang från ingenstans kom det en värme svepnade över mig..ont gjorde de..blev svimfärdig. Igår hade vi 3 år sa jag högt...dom bara tittade på mig...dom sa inget. Sen kom tårarna och det gjorde så ont...då insåg jag hur dåligt vi egentligen hade de. Han kom aldrig hem med ngn ros, eller överassking eller vad fan som helst. Aldrig ngt.. Kommer ihåg en gång...när vi varit tillsammans i nån månad bara...nyfölovade och allt. Så kom han till mitt jobb för att ge mig en kyss och ett brev jag sparat i dessa år.
Där han skrev ett låångt brev om sin kärlek till mig, och hur glad han va att en tjej som jag vill ha honom, och hur mkt han längtade tills jag skulle föda hans barn...först en pojke och sen en flicka. På den tiden sa vi att dom skulle heta Hampus och Molly. Vi bägge va enormt överens om de. Om ni hade läst brevet hade ni fått tårar i ögonen, som jag har nu...ont gör de. Ont att skirva om de...att tänka tillbax på de...
Vart tog den underbara människan vägen? Vad hände med honom? Allt vände såå snabbt efter att ha varit så lyckliga och förälskade..
Usch...tårarna rinner som bara den...



Så ja...ursäkta mitt tänkande...

Förhoppningsvis sitter jag inte ensam hemma på denna alla (l) dag, utan att atningen så är jag på den här "dejten" eller så har jag liam här hos mig, och han är ju trots allt min största kärlek.
Men inget händer av sig själv, så kämpa får man ju göra..och det tänker jag göra oxå.



Nej, nu kom lillsyrran...

Emma e på väg hit oxå...vi ska titta på scrubs...sänsong FEM...*ihhh*...Najs bajs!
Precis fått den, och imorgron får jag säsong SEX..hajjar ni?? Sooom jag ska titta på tv...hihi.
Har ju 1,2,3,4,5,6 nu...det är mååånga timmar framför tv.n..=)

Känner faktiskt för att gå ut och springa nu...
Kanske när dom har gått hem...vore riktigt skönt!




Baj sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker att du stark trots allt du verkar ha gått igenom...fortsätt med det ! kramiz

2007-02-13 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback