Blindate!

Haha...ja...helt otroligt.

Stora syster ringde mig och sa Veeet du vad!? Ja ba nej? Jag har fixat en blindate till dig...okeeej?
Vi snackade lite och så, han va en kille från norrland...skellefteå...dvs 150 mil härifrån.
Han va här nere och hälsade på sin syster som träffat en kille här och flyttat ner. Jenny känner hans syster.
Så dom hade festat och så, och tydligen på åt sätt kommit in på mig. Och då blev det blindate talk, haha.

Men de va fan kul..

Han fick mitt nr och hörde av sig.
Vi bestämde att vi skulle träffas kl 19 på Pronto, och de gjorde vi. hade precis tränat så hade lite eftersvettningar och så, men det löste sig, haha. Han satt där så söt och charmig så..
Och en riiiktigt trevlig kille...
Efter en lätt fika och 2 timmar snack, så dorg vi på bio och såg Hannibal...fy fan säger jag.
Grät som ett djur...jag riktigt HATAR när dom gör filmer och barn & djur där dom far riktigt illa...det är cp, och tycker faktiskt det borde förbjudas. En film kan beröras utan att behöva se barn dö och lida....fy fan!

Iaf...kl hade blivit ca halv 12, och jag skulle köra camilla hem oxå. Så vi bestämde att vi skulle träffas på Mc donalds på midhem, haha..det enda som hade öppet. Så vi satt där i ngn timme och drack lite och pratade. Jag & joel (som han då heter) ville inte hem eftersom då tog kvällen slut, så det dröjer LÄNGE tills vi träffas igen om vi vill de. Han skulle nämligen flyga hem dagen efter.
Iaf..jag körde han till Hököpinge bruksparken (SAKNA...har bott där), där hans syster bor, och vi kramades hårt 2 ggr, och sa hejdå och tackade för en underbar kväll.

160766-50

Väldigt Trevlig & Charmig Kille!



Väl hemma så dröjde de inte länge förrän jag fick mess från honom, och vi låg och messade ett tag.

Som sagt...riktgt trevlig kille. Men han bor där han bor....och jag kännr inte för ngn seriöst...trivs bra där jag e idag. Men får se om vi träffs nästa gång han är här nere.

För övrig har jag tränat och jobbat som vanligt.
Träningen går jättebra och jag tycker det är lika kul som förr, om inte mer.
Ska på på massage imorgon igen...fick ju ett par ggr gratis av massören...*stolt &glad*..;-)


Har tagit ledigt 2 dagar i rad....vet ni varför? Jo..

FÖR ATT IKVÄLL KOMMER ABBY HEM!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Ja...ni hörde rätt...ikväll kommer hon.

Det tråkiga är att jag inte slutar förrän kl 21...så typ alla i familjen får se MIN hund före mig..hehe..jag e lite nojjig. Men har sagt till pappa att han INTE får gå ner till mamma innan jag kommit hem..;-)
Mamma är ju uppe i höör, så hon kör inom hörby och hämtar henne, därför blir det så.

Ingen anar hur mkt jag längtar efter henne!!
(L)(L)(L)

Jag va på den stora zoo affären vid hjärup igår.
Och sen gick jag in på Zoo Ab i lödde, haha...får inte nog. Idag ska jag in på Zoo affären i Vellinge och köpa ännu mer.

Igår fixade jag nya kläder till henne.

En ny fejk addidas dräkt..hihi...såååååå liten :-D Ni ska få se bilder ikväll på henne och allt jag köpt!
Köpte koppel, en massa mat, en scarfs där det står "Min husse är singel", haha ;-)
Köpte en till hund väska....den andra kommer ju på posten..orkade inte vänta, haha. Men det är bra att ha 2 väskor...så man kan variera från vanlig vardag till nåt festligare ;-)
Igår så stoppade vi in mammas hund Timon i den, hahaha...han tyckte det va rätt mysigt, men är lite för stor för den ;-)

160766-54

Haha...stackarn :-)

160766-53

Tittut Timon :-D


Köpte även en heeeelmysig säng till henne. Men kanter och allt och väldigt fluffig och mjuk.

Ja...kan inte få nog.
Idag ska jag köpa det sista, som halsband, matskålar, nån leksak...och KANSKE nåt klädesplagg till ;-)

Herregud vad min mage spänner av längtan!

Idag är hon 15 cm hög, 18 cm lång och 23 cm runt magen....kan ni bara föreställa er sååå liten hon är?=)

Som sagt...det kommer in en massa bilder på henne ikväll...lite senare.
Väntas lite folk hit som ska träffa henne...dock inte för mkt, för hon måste komma till ro.
Därför bestämde jag mig för att inte hämta hem liam redan idag, utan Abby och jag ska köra till dagis och hämta honom imorgon. Och sen ska vi gå en runda i stan och så...och givetivs in på jobb oh visa upp henne :-D Många är väldigt spända att få träffa henne! *hihi*

160766-55

Gud i himlen vad jag älskar dig!!


160766-52

Du är det bästa som hänt mig! (L)



Håller på att dammsuga, skura, städa & tvätta golv idag. Får inte ligga nåt på golvet alls som hon kan bita i...dom är rätt duktiga på att bita sönder saker, och sätta i halsen :-( Nej, det ska inte hända här inte!

Daisy kommer inte gilla henne, hehe. Men hon får helt enkelt vänja sig..så är de. Djur som tvingas att leva ihop, vänjer sig till slut.
Hon ska ju föda o max 3 veckor...ska ta en bild på hennes stora mage, hihi. Sötnos...
Så jag ska snart fixa en födplats åt henne där hon får vara helt sjäv när hon vill..och där jag kan finnas vid hennes sida precis när hon behöver mig. Min pussgurka!

Nej...nu måste jag fortsätta städa...
Ska ner till Zoo sen och sen dra och jobba...börjar kl 14..



För övrig har jag riktigt söta systrar. Vi är ju 4 tjejer...

Min stora syster Jenny är riktigt snygg....och då menar jag riktigt snygg...Har tyvärr ingen bild bra bild...utan här ser hon nästanbara fånig ut, haha..

160766-59160766-58

Sen min första lillasyster...Camilla, även hon är riktigt snygg.
Här e några bilder...den med mörkt hår är nytagen..hon är nyklippt :-)

160766-56

Hon till vänster!

160766-51

Lite trött och osminkad..men ändå vacker!


Den minsta har jag tyvärr ingen bild på...men ska se till at fixa.
Hon är ju i 14.is åldern nu, och väldigt punkig, och rockig...tuff ålder det där..:-/


Älskar mina syskon oändligt!


Puss


Kommentarer
Postat av: Milla

Oh my fucking good.. Ta bort den sista bilden hahaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback