Auch...*blåsa*

Snacka om att det svider nåt så kopiöst....ihh...bränner och håller pooo!!

Kunde dom inte sagt ngn roligare salva en en lite "mintig" salva som helosan? Den svider ju som tusan!

Ska hoppa i badet nu iaf...

Putten sover middag, sen ska vi till Lund. Alex ville att vi skulle se hans match idag..blev helt paff igår när han frågade, för han har inte varit så pigg på att ha mig där den senaste tiden..
Men DUM som jag är så ställer jag in mitt spinningpass för att åka och se när alex spelar, och kommer tråna efter hans långa, underbara kropp och bara vill hålla om honom...ELLER så kommer jag känna...Jaha, det va inte så farligt (hoppas), men tror mest på de förstnämda faktiskt.
Åker mkt dit för att Liam ska få se sin pappa spela lite mathcer då och då, blir ju inte så ofta tyvärr.
Jag vet att Alex kommer ta med liam till mina föreställningar när väl dom kommer, så man får ju ställa upp för varann.
Allt jag vill är att kunna släppa alex helt och hållet & han mig, så att vi kan bli underbara vänner, och göra saker tillsammans och ha kul, utan att våra känslor för varann ska förstöra en jävla massa så man blir ovänner hela tiden pga svartsjuka eller vad fan det nu är.

Jag funderar på att ta första steget och skriva "Kram" efter varje mess...det gjorde vi förr när de va helt slut..men det gjorde jag bara för att jag va sjukt ledsen över att ha förlorat honom. Men denna gången är man mer van vid de hela och kan börja skriva kram och verkligen mena kram och inget annat.

Usch så många tankar jag fick nu.
V får se...vi får se...

Ska iaf bada nu, sen göra vid mig...

Skriver mer ikväll....

Puss......(usch hårboll)


Föressten......*MUMMA*

Sjuuuukt söt, och underbar musiker!!


Kommentarer
Postat av: en i mängden

Du skyller allt på din son .. för det här med Alex .
' jag gjorde det för Liams skull ' neej Jessie du göt det för DIN skull . för DU vill träffa alex ..
för att du inte kan ge upp honom !! Fö fan Jessie sätt inte Liam ikläm nu ..

2007-02-13 @ 01:04:43
Postat av: Millia

Jag som syster till Jessica, och som evig tjatar ang Alex vet att Jessie är för snäll mot Alex, Men jag vet också att hon aldrig gått SJÄLV till Alex match för att se han spela, Utan för att Liam ska få se Pappa spela handboll. Jessica & Alex träffas aldrig själva utan är tvungen att träffas pga av Liam, Det kan dom inte kasta iväg. med eller utan känslor för varann. Jessica är pågod väg att gå vidare. Och "en i mängden" ska inte yttra sig då hon/han förmodligen inte ens vet hälften av allt som händer i vårt/jessicas liv. så kort och gott sagt, Jessica sätter aldrig Liam i kläm, och hon är pågod väg att ge upp alex! Herrå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback