Alla (L) Dag!

Vaknade såå mkt tidigare än planerat idag, men de bjuder jag på, så får man mer uträtt på sin lediga dag!
Vaknade en massa sms hela tiden, hälsnigar från vänner och ex pojkvänner på denna "speciella" dag. För vissa ja...

Orkar faktiskt inte göra nåt särskilt idag. Nåt särskilt kan man göra när man som mest behöver det, en annan dag! För jag känner faktiskt att det enda som skulle förgylla min dag idag, är att först gå på mitt spinningpass kl 18 ikväll, och sen hämta liam efter de. Och ha honom över natten, för att vi imorgon ska till Vanningen..*mys* Kanske med Moster Milla.

Måste ringa Kamilla, vi skulle fika i stan idag kl 14, men min älskade älskling kan tyvärr ej få följa med pga vissa omständigheter, men får träffa honom ikväll iaf..:-D
Men jag följer såklart med...blir nog lagom klar tills jag ska köra till träningen.
Gissa om jag har ONT i arslet idag...Magen oxå för den delen.
Men jag har bestämt mig...ska ha fin mage och rumpa till sommaren....eller fin kropp överhuvudtaget, det va längesen jag va helnöjd med kroppen.
Haha...glömde bort att jag hade äldre bilder på min prylar på lunar. Sånna där MEGA töntiga bilder jag tog en massa av den tiden jag va singel mellan min första stora kärlek (erik) och tills jag träffade Alex. Jag levde mitt liv då...jag va barnslig, men hade SJUKT roligt den tiden. Och vi alla har nog tagit töntiga bilder genom åren tror jag. Och har har vi ett par exempel, skratta inte, men när vi kropp va så här, mådde jag som bäst...

160766-39

Sakna!

160766-38

Sakna!

160766-37

Sakna!


...sen kom min älskalde liam, haha...och då föll allt. Men det är inget som inte går att bygga upp igen! Haha!


Japp..ska snart in i duschen, ska ju till stan. Tänkte faktiskt dyka upp på gustav kl 14, haha...det är för oss singlar...man kramas och grejjer, rätt ball! :-D Vi får se vad denna dagen har att bjuda på!


Den 8.e mars går mitt 3 abbonemang ut, så om jag förlänger det, så får jag en ny mob på köpet..NAAJZ!!
Men det betyder såklart inte att jag tänker låta bli att jävlas med dom och lämna in min söndriga tele.
Så det så!

Nej, nu ska jag gå och göra vid mig och packa väskan!


Ikväll är börjar TOP MODEL 7.....*ihh*..längtar! ;-)


Äsch..kissen mat e slut.. och sand för den delen...så nu blir man en 400 kr fattigare...:-/
Men vad gör man inte för sin lilla älskling!
Tur man har en djuraffär så nära en!

=)


Nepp..måste skynda nu...inte sitta här och sega!!


Ha ni alla en underbar kärleksdag!





Puss hej (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback