What is in the air?

Hade sjukt kul igår på julbordet.
Kände mig så otroligt vacker, tror det va några som tyckte det oxå *s*
Vi alla möttes upp där. Satte oss i baren och tog lite dricka innan det va dax för att gå upp i resturangen.
Ja..gud vad gott det va, mumma. Drack mer och mer och mer. Och åt mer därtill.
Jevlar vad många man kände där och alla bekanta ansiktet och gamla ragg/strul. Men inget jag tyckte va pinsamt direkt. Hade ju med mig sebastian, och han fick ju se min rätta sida. Det vill säga den otroligt barnsliga och flippiga galna sida. Som inte skäms för nåt, dvs när man sjunger med så högt i julmusiken så att hela resturangen till slut börjar sjunga med, eller alla konstiga djurläten vi lyckades klocka in, och all dans och pinsamheter, haha. Ner till bowlingen och fortsatte kvällen där. Ja..förlorade iaf inte och fick en hel del strike trots hur hög min promille nu låg på. Sebastian vann alla gånger, det förjänade han. ;-) Han va en riktigt gentleman under kvällen. På romantiskt sätt. Han blir ju bara sötare och sötare för varje gång jag träffar honom, han har verkligen en sån där sexig charm som gör att man bara dras till honom. Jag verkar ha samma effekt för honom, men han säger det ofta hur vacker han tycker jag är. Speciellt när vi "älskar", då säger han så fina saker till mig, medans jag e heeelt annorlunda och säger grövre saker, haha. Men kul att vi kan kompensera varann så bra *s*
Efter 2 timmars bowling, så fortsatte vi en studn inne på "discohörnan". Men sebastian lyckades locka med mig hem till honom ist för utgång, så det blev att vi tog taxi hem till honom i Lund. Han betalade såklart ;-)
Upp till honom, då va jag typ sådär härligt/innan gränsen full. Han tände ljus, satte igång musik, tog fram rödvin och oliver. Och vi snackade ett tag i köket, till slut så gick vi in till varddagsrummet ist och fortsatte där. Men det blev inte så mkt mer vin, utan passionen tog över väldigt lätt så fort han började kyssa mig, och det är iinte dåliga kyssar..Mmm.. Ja, det ena ledde till det andra och efter ett par gånger (hehe) så somnade vi tillsammans.
Riktigt mysigt va det!
Meeen, ja..ovanligt att det finns ett men? Självklart har han brister som jag inte gillar. Inget med honom alls, men när jag träffat en ny person, så vill jag träffas ofta. Dock inte varje dag, men definitivt inte 1 gång i veckan. Och detta pga av våra jobb. Tråkigt. Men jag känner att den killen som förtjänar mitt hjärta ska lägga mkt energi på mig, för han verkligen vill att jag ska bli hans. Men han har inte riktigt den sidan..och ja, det gillar jag inte alls!
Men, min vanliga fras..."Vi får se"

Utöver detta har jag varit på 1 års kalas för min lilla älskade söta kusin, Elias.
Han e guuudasöt och helt underbar!
Efter kalaset så åkte vi till byn och gick på julmarknad, och kollade på ett sjukt bra band med anders wretow eller hur fan han stavar sitt namn. :-) Sjuukt bra. Som vi dansade, och ja..ni skulle sett liam. Många som skrattade åt honom *s* Älskar....

Jahapp..sitter nu och väntar på att Camilla & Emma ska komma hit. Vi ska se film och lite sånt kuligt.

Usch nej...här e varmt. Ska bada nu :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback