Tivoli - Danmark!

Är ledig från jobb imorgon, så då tänkte jag ta lillgrabben till Tivoli i köpenhamn och gå på julmarkanden, och äta lite gott, åka lite karuseller, ta lite foton och allmänt mysa.
Vid sånna här tillfällen önskade man att ngn man tycker om, skulle vilja följa med oss. Hade varit jättemysigt.
Men tills dess så får vi klara oss på egen hand, det har vi ju gjort i snart 3 år, så det ska nog gå bra ett tag till :-)
Det ska iaf bli riktigt mysigt. Ta tåget dit och sedan bara promenera runt och äta gott.

Precis kommit hem från jobb typ. Ska snart hoppa i ett varmt bad..skööönt.
Liam ligger i sängen och kollar på Aladdin med morfar.
Sen ska vi lägga oss och läsa lite, och sedan somna ihop. Jag & Liam då alltså ;-)

Imorgon ska jag träffa Sebastian. Vet inte vad vi ska göra, men nåt mysigt ska de väl bli.
Längtar ju lite efter honom..Och han säger ofta till mig hur mkt han tänker på mig, vilket är skönt att veta. För då finns jag ju i hans huvud lite då och då iaf *s*
Han finns ju i mitt!

Nepp. nu ska jag hoppa i badet...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback