Priiima skinka!

Jobbat på morgonen idag (attaaaans fy faan vad äckligtttt...fick precis en fågelbajs i pannan...ahhh!!
Så tillbax...usch..dom kan vara riktiga svin ibland, hehe.
Iaf..sen vid 15 tiden så va det julbak på liams dagis ju. Riktigt mysigt va de.
När liam rullade lussekatter, så gjorde han alla möjliga söta figurer. Haha. Iaf..vi hjälptes åt att göra en "gubbe", så liam satte russin som ögon och mun och navel. Sedan satt han och rullade en liten liten bit mellan fingrarna. Jag sa, vad ska de bli. Så då svarade han.."Pojken måste ju ha en snopp" hahaha..jisses vad vi alla skrattade. Då sa en annan förälder, "Är det pedagogiskt eller bara perverst? Hahahaha...så kul vi hade. Han e så go den lille killen.Älskar honom så oändligt. Efter ca 1 timme kom alex oxå. Känns skönt med den realtionen vi håller på att få. Jag älskar ju honom inte längre..verkligen inte. Är glad att han träffat ngn, han behöver verkligen det för att börja må bra igen kanske. Och jag har ju gått vidare jag med. Dock ingen pojkvän, och vet inte ens om jag kommer få nån ny..hmm, jo..nångång lär det ju hända. Men dejtar gör jag ju för en sak...och det är inte sex. Så vi får se vart dejtande leder. :-)

Ibland är det extra jobbigt att lämna lillen till Alex. Som idag t.ex, han blev jätteledsen och sa högt flera gånger att han inte  ville till pappa, utan han ville med mig hem. Vi försöker lugnt förklara för honom att såhär e fallet hjärtat, mamma hälsar ju på dig hos pappa. Men nepp, han ville verkligen inte. Tråkigt när det blir så...för oss alla 3.
*Snyftar* Näste man jag skaffar barn med, så ska det vara för livet. Visst kan man aldrig garantera det, men det ska absolut kännas så. Gud vad jag älskar honom..har fortfarande hans lukt på mina händer. Han är mitt guld!


Har nyss köpt gottis och köpt Hipp hipp (paw rihk-titt), ska bli kul och se den :-)
Köpte även en skräckfilm samtidigt, så har hela kvällen på mig att titta på tv.
Imorgon börjar jag inte förrän kl 15.45..sköönt. Så kan sova hela dan om jag så vill. Men lär väl bli väckt av oscars lövblåsande utanför dörren som vanligt *s*
Meeen kan lugnt och skönt somna om igen, för denna veckan är jag barnledig, så har rät tmkt fritid. Tänkte tillexempel går på massage på ons. Häärliit, häärliit, men faarliiga, faarliigt...;-)

Javafaaan...orkar jag skriva mer? Hmm..ja, men har väl inte så mkt att skriva om.


Hmmm                        Nepp                  Just nu e de tomt




Pussssseeennnnn!!


Kommentarer
Postat av: siss

vad var den stora saken du skulle berätta? ;P

2007-12-04 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback