Ögongodis inlägg!


Himmel!






Åhh..det finns fan ingen stoppknapp på mig. Går inte att med ord att beskriva dessa kroppar, dessa män, dessa...*mmm* Drömmer mig bort.
Hehe. Sorry. Anledningen till alla dessa vackra bilder är pga en disskution vi hade på jobb om underklädesmodeller och mode och ting. Sjäälvklart va snackat om kvinnliga modeller, eftersom dessa regerar överallt. När det gäller naket och underkläder iaf. Jo, så va det en kille på jobb som skrattade åt oss tjejer och sa typ.."Jaa ni tjejer har ju inte särskilt mkt att titta på" Vi bara tittade skumt på honom? Nähä? Vad har det med saken och göra? Så de blev en liten småtöntig disskution om detta ämnet. Så jag kände att nu ska jag fan googla manliga underklädesmodeller och se vad där finns på marknaden. Och ja..det gick inte många tusendelar innan hela mitt skärm fylldes av dessa härliga syner. Och det sjuka är att alla bilderna jag lagt upp är endast från Calvin Klein. Inte undra på att dom säljer så mkt ;-)
Men en av min allra största underklädes modell heter Travis Fimmel. Haan är HET!
Ni känner nog alla igen honom från Absolut Vodka reklam & som Samanthas pojkvän i Sex And The City!



Åhhh...HEET!

Nu får jag inte nooog. Kolla!!

Travis Fimmel

Jag menar...GUUUUUD!
Nu får jag sluta innan jag blir helt till mig här. *s*
Nu kan ni iaf sova riktigt gott inatt.



När jag kom ner till bilen imorse och skulle sätta mig i den så hörde jag en gammal mans röst säga till mig:
Du flicka lilla, du har punktering. Åhhhhhhhh!!! Watta FUUUCK. Jahapp. Ringde pappa som då ska byta däcken i helgen, och jag fick köra min gamla bettan. Hon rullar än!
Kom till jobb. Kaos. Och hade en heeel del att göra under kvällen. Vi hade riktigt bra försäljning ikväll och det lär bli mer imorron. *Suck* Men innan jobb ska jag inom på Ikea och köpa presentkort till Mamma, Ulf och Emely. Det är ju de dom vill ha. Ska se om man hittar nåt till sig själv oxå när man väl e där, hehe. 
Jag fick ledigt på Lilla julafton, *ihh*, så nu ska man inskaffa bingolotto oxå ;-) Ja..trevligt ska de bli.
=)
När det hade gått lite mer än ett dygn så skickade jag ett mess till S och frågade hur läget va. Jo, han satt på jobb, lixom jag. Frågade han vad han skulle göra ikväll, han hade inga planer, och frågade om jag ville komma. Jag sa ja, och frågade om han hade nåt förslag på kvällen. Men nej, det hade han inte, Däremot va han trött, och tydligen så "sliter" jag ut honom. Hmm..vad han nu menade med det? Jag skrev tillbax att vi skulle strunta i de och ta det en annan dag ist. Och han höllt med. Så nu sitter jag här ist och funderar på att bjuda hem en vän på lite skitsnack & film. Vet ju en person som älskar att umgås med mig. Samma sjuka humor, skrattar alltid och har skit kul tillsammans. Han står mig nära och är en underbar vän.
Men först tänkte jag hoppa i ett varmt bad och njuta.  

Hörs snart!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback