Nattamaud!

Sitter här nu med Tracy C i hörlurarna och en kall Bacardi Breezer!

*Mumma*


Har sovmorgon imorron.
Liam stannade ju kvar hos mig. Så han har lite svårt att somna för tillfället när Camilla & Emma kom hit. Så dom sitter och läser en Nalle puh saga för honom, så han kan somna gott sen i sin söta tigerpjamas.
Har inte hört ett smack från S idag?! Skickade ett mess till honom imorse och önskade honom en underbar dag.
Fick inget svar, och har som sagt inte hört ett ljud från honom idag. Jaja, antingen har han så fullt upp att han inte har tid för ett mess, eller så kanske han känner att det inte är så viktigt. Jag vet faktiskt inte. Orkar inte lägga ner så mkt energi på att spekulera i de. Tycker iaf att ett "Hej jag lever" mess hade varit trevlig. Men sån är jag som person. Tycker det är viktigt.

Hörs snart igen!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback