Mjaaaahaa!

Jobbat som en kossa idag. Hade en del och göra, men alltid lika kul på jobb när en viss marcus e där och sjunger en massa snuttar ur "Aladdin" med mig. Folk stirrade som fånar, men är inte den som är den.
Efter jobb drog jag och köpte olja till bilen, fick ju ringa pappa, för inte fan vet jag vad man ska ha för olja och grejjer, men det löste sig.
Drog och solade efteråt, riktigt najz. Och sen hemåt.
I bilen på väg hem, så ringde S. Heeeej! Fan det va inte igår man hörde den rösten. Den underbara rösten.
Vi snackade lite om vad vi gjort i helgen och lite sånt skit. Och sen ang morgondagen. Hehehe..Ja..låt säga såhär. "Tomten" kommer ;-) Om han får ledig så att säga, han har ju en del att stå i *s*
Jaaa..ska bli kul.

Men under dagen ska jag, lillsyrran och hennes nya pojkvän gå i stan. Måste ju lära känna honom ju. Syrran e dock rädd att jag ska skämma ut henne, men neej, har lovat att vara snäll.
Så handla lite julklappar och fika är vad som är bestämt. Trevligt. Och sen måste de shoppas en massa mat inför kvällen. Och VIN såklart. En massa gottisvin. Rött får de bli!

Måste faktiskt tillägga att detta är 3.e gången jag får fågelbajs i håret. Meeeeeeen kan inte låta dom sitta inne i sin bur..fast den är större än mig säng fan, hehe. Inte riktigt med nästan. Älskar mina små parakiter!

Måste bada nu...återkommer sooon!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback