Lilllördag!



Idag har jag jobbat, shoppat med liam, och haft en lite småmysig eftermiddag.
Sitter just nu med en handuk runt huvudet och vågar inte ta av den och skåda mitt hemmagjorda resultat av slingor, hehe. Men det blir säkert bra ska ni se!
Pappa e här & han kollar på tecknat med liam som vanligt. Är en väldigt sen kväll för honom idag, men han har inte mått så bra, så han blir ledsen så lätt då. Tur han får sova ut lite imorron.

Igår hade jag en väldigt mysig kväll.
Sebastian hade kommit hem från götet och bjöd hem mig på middag. Kom dit, & han hade mysig musik igång, levande ljus och på bordet står maten färdig och väntar. Han hade gjort en väldigt god soppa åt oss, men massa goá grönsaker & sjääälvklart rödvin :-) Vi åt och drack, rödvinet tog slut, så vi bytte till vitt ist *s*
Vi pratade som vanligt en massa och hade väldigt trevligt...som vanligt. Dax för efterätt, där han hade värmt päron i ugnen med after aight på. Och glass till de och givetivs en cointreau till de. Mmm..gott va de och som vanligt blev de lite salongsberusning för oss bägge. Alltid kul de där. Och det roliga är att "varje" gång vi träffats, så har vi druckit...börjar bli en dålig vana, slutar ju snart som alkoholister, hehe.
Jag spenderade natten där och vi hade väldigt mysigt. Morgonen där på fick jag stanna kvar och sova när han drog till jobb. Låg och luktade på hans kudde ett tag tills jag somnade gott igen.
Jag lämnade såklart nyckeln i brevlådan och han lämnade lite kärleksmärken på mig, *s*



Ser ut till att gjort ont kanske, men ack vad härligt det är!! Gillar att bli biten!
Jaa, jag avslöjar mkt av mitt sexliv i min blogg, men det är väl det som en blogg är till för? Att öppna sig.
Läs på egen risk!

=)

Drog direkt till jobb imorse där jag möter josse och hennes ex står och babblar i öppningen. Ser ut som stryk, bakfull, håret och alla håll och sminket ner till knäna. Jisses. Meeen kläderna va fina, hade en vacker klänning på mig. Dom bara shiiiit du har inte sovit hemma va? Haha..Nepp!

I helgen ska Alex ha liam eftersom hans pappa är nere & hälsar på från norrland. Känns och svider i magen att lämna honom på min helg då vi brukar mysa och grejjer, men om jag inte "tillåter" de, så kommer han såklart att hämnas och inte låta mig ha honom på hans vecka, så vi möts på halva vägen ist, bäst så.
Sååå nu är jag både jobb och barnledig i helgen, vilket jag aldrig är. Så nåt kul och spciellt ska jag hitta på. Man kan ju hoppas att S är inräknad. Iaf ngn av dagarna. Men han är en väldigt upptagen man som sagt. Vääldigt.
Har oftast aldrig tid att träffas. 1 gång i veckan blir de nu. Vill ju inte träffas varje dag, aldrig i livet. Då tröttnar man direkt, meen 2-3 dagar på en vecka iaf. En vecka består ju faktiskt av 7 jävla dagar. Men men..får leva med denna dagen vi träffas på hela veckan. Ja, ett tag iaf. Tråkigt nog brukar jag tröttna på att vänta som sagt, och drar mig ur det innan ngn lyckas bli sårad av ngn anledning. Men, vill han mer med mig, så kommer jag ju märka de snart hoppas jag. Han tycker ju om mig, och jag tycker om honom. Njuter av varje sekund jag är i hans sällskap. En härlig, öppen kille det där. Och väldigt söt för den delen :-) Ja...neej...nu ska jag sluta babbla om de. Oavsett hur svårt det är!

Imorgon är det sista jobbadagen för min del denna veckan. Skööönt!
Sen är det helg, kära helg.
Åhh fan, imorgon är de ju Lucia. Liam ska ha tomtedräkt på sig på dagis. Om den fortfarande passar..:-/

Hmm, nepp..nu ska jag äta lite naturgodis och titta på den roliga rush hour 3!
Sen lite manikyr på de.

Åhhh föressten. Ska tatuera mig på lördag.
Ja, ni får se en bild på de när den är gjord *s*

Ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morr!

2007-12-16 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback