Kvällen.

Kom nyss in genom dörren.Varit på Bio med Syrran, Eldar, Emma, Lotta och Andreas. Vi såg Förtrollad. En väldigt härlig film det där faktisk, se den :-)
Åkte till donkan efteråt och tog en matbit coh snackade skit.
Mkt om nyår. Har vääärsta planerna. Hehe. Dom blev ju rätt sugna på att komma.

Innan idag va jag på Nova med Josse. Köpte min nyårs klänning som är sååååå fin och vacker. Den hade kostat 1199 kr, men va 50% rabatt inne på hela Ichi. Älskar den. Köpte även matchande smycken & smink (dvs blått) & lite annat smått och gott. Ack så vacker jag kommer vara!! :-)
(Ska sätta in en bild på klänningen innan nyår, så ni får se)

Nu ska jag iaf hoppa i säng och läsa min nya bok jag köpte idag.
Marian Keyes nya. "Är det någon där?" (Nästar 600 sidor)



Älskar hennes böcker om bara den. Har sen tidigare (och läst ut alla) Vattenmelonen, Änglar, Tankar från sängkanten, Å andra sidan, Sushi för nybörjare, Under täcket, När lucy Sullivan skulle gifta sig.
Och många fler finns där att läsa. Kan knappt bärga mig :-)

Nej..nu kallar sängen, katterna och boken!


Gonatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback