Kort & gott.

Slagt igår. Väldigt trevligt. Väldigt väldigt trevligt :-)

Åkte hem till S efter o mötte en asnitad underbart söt kille vid dörren hehe. Han satte igång en bra låt tog tag om mig och började dansa...till slut hamnade vi bägge på golvet av ngn anledning, hehe. Och sen i säng. Dööömysigt. Vaknade...tittade mig omkring. Mötte S blick och vi tänkte. Wow, detta är första gången vi kan spendera en dag tillsammans utan att ngn av oss ska till jobb. Riktigt skönt. Gick och handlade frulle vid 3 tiden.. (hmm), hehe.
Vi skojjade, mös massa, massa och hade väldigt trevligt. Han lagade midddag åt oss, riktigt gott va de.
Satt i soffan tittade på tv, mös massa igen. Ja..trivs väldigt bra i hans sällskap.
Har precis kommit hem. Han körde mig hem.
Ska upp kl 06.30 imorron för jag börjar jobba kl 08.00. *ORKA* Men sen e jag ledig en massa dagar. Skönt.
Har iiiingen jävla aning vad som händer på nyår :-( Får varken fira med min son eller den mannen jag tycker om.
Känns så jävla tradigt.
Aja..

Vi får se..kanske slutar bra trots allt.

Nu ska jag in i sängen o ringa O och snacka litta skit. Tänkte sätta igång simpsons oxå.

=)


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback