Julbord - Big Bowl.

Ikväll är det julbord med vännerna.
På big bowl..jättestor och gott julbord med allt möjligt smask.
Sebastian ska följa med, så det ska bli väldigt kul faktiskt *s*
Jag, Sebastian, Josse, Dan, Marcus och ja..en till Marcus. Efter maten så blir det 2 timmars bowling, och då e man nog rätt full, mätt & glad. Ska bli kul och se hur det hela slutar *ler* Om vi ska ut vidare efter, vet vi inte än. Vi får se!
Jag har köpt nya kläder & accessoarer tills ikväll.
En riiiktigt fin & knallröd klänning från Vila. Lika röda underkläder (sexiga), lika rött läppstift & nagellack. Smyckena är svart/röda (jättefina) och har ett svart diadem med en lika röd rosette på...dösöt e den.  Och ja, svart väska och svarta skor. Jisses vad fin jag ska vara ikväll! :-) Hoppas Bastian gillar de han ser *s*
Men jaa..kuul ska vi ha ikväll. Strax ska jag in och bada och göra mig len och fin tills ikväll ;-)





Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback