Julaftons bilder!


Matdax. Liam lyser, hehe.

image445


Älskade Mamma & Ulf!

image446


Haha, skitful bild på mig. Men det får man bjuda på!

image447


Min jättevackra 14 åriga lillasyster.

image448


Älskar lille kusin. Helt underbar kille det där.

image452


Mupparna själv. Camilla & Eldar.

image453


Mina älskade systrar.

image454


Tjocka syster yster :-P

image455


Mamma & son!

image456


Alaaa.. Tomten. Tack M, Älskar dig!
image457


Liams pakethörna. Dock fattas typ hälften, haha. Han va lyckligaste pojken!
image458





Och självklart till årets syskonbild.

image459


image460


image461

Himla kul att ha sånna bilder. 
=)

Måste bara snabbt berätta hur liam reagerade detta året med Jultomten.
Det knackade på dörren och jag gick o öppnade. Liam att i knäet på milla där inne och visste inte att de va tomten...än. Heeej tomten, välkomen in tomten sa jag högt så liam skulle fatta. Kunde känna hans rädsla från storarummet i mig. Sakta gick vi in, och ser att liam sitter som en boll och håller för öronen, Hahaha. Han e såååå go. Maammmaa säger han. Jag tog honom och han sa till mig högt att han ville gömma sig under bordet. Provade först med att sätta nutten över oss, men nej, han ville gömma sig under bordet. Så hjälpte honom dit och vi fick sätta saker över bordet så han inte skulle synas..aww..putte. Men efter ca 4 paket eller så, så vågade han ta dom själv. Sen körde han på som bara den. Man får bara helt enkelt köra hans race lixom. Hans takt, då blir det alltid bra till slut. :-)
Hade en underbar julafton. Älskar hela min familj.

(Fick dock igen bild på min kära pappa, han gillar inte va med på bild tyvärr) =)

Nyårs planerna e på gång. Vi ska vara här hemma och dricka, äta gott och ha skitkul.
En viss person ska va här med oss. Kan inte sga vem för det lär bli en massa snack och rykten isf. Pallar inte sånt. Vi e vänner, och jag vill gärna ha den personen här.
Fast den person jag hellre skulle vilja fira med, han har ett vääldigt stort socialt liv, så för att lyckas komma in där krävs mer än vad jag har. Det känns så iaf. Men han har ett kul liv, och trivs säkerligen bäst så!


Nu ska jag bada!

Puss =)

Kommentarer
Postat av: bibbi

Så vacker din syster är (hon som är gravid) mycket söt är hon när kommer babyn?

2007-12-28 @ 14:50:33
Postat av: Jessica

:-)

Ja, hon e mkt vacker.
Bebisen kommer i Mars. OJ vad man längtar!

Postat av: Linda

Hej!

Får jag fråga var din gravida syster har köpt sin klänning? Den var jättefin =) Är nämligen själv gravid och den satt så fint på henne!

2007-12-28 @ 23:02:36
Postat av: Jessica

Ska höra med henne.

Lycka till =)

2007-12-29 @ 01:03:05
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Linda

Tack =)

2007-12-29 @ 10:24:53
Postat av: Linda

Nu skriver jag igen =) Skulle bara säga att det hade varit jättesnällt om du ville fråga henne i helgen, hade nämligen varit en perfekt nyårsklänning!

2007-12-29 @ 12:59:50
Postat av: Milla

Jag tror den är köpt på MQ?

2007-12-29 @ 13:45:26
Postat av: Jessica

Linda:

Hon har köpt den på H&M.

Hoppas du hittar den.

=)

2007-12-29 @ 17:48:34
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Linda

Tack så hemskt mycket!

2007-12-29 @ 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback