Heta Måns!!!!

Haha. Galet värre.

Idag har faktiskt Jessica Wiren pratat med Måns Zelmerlöw..;-) Tro det eller ej ;-)

Haha..aja. Så här gick det till.
Han va på samma uteställe som mig idag Dvs Herkules I Lund. Över trevligt hade jag där, men tänker berätta mer om de imorron. Jag får syn på Måns vid toan. OMG så heeeet han är. Han kommer ut från dass och vi står då lutade mot väggen, och gången där mellan är smal. Iaf, Han stannar mitt framför mig och säger till sin vän. "Har du 40 kr kontant till snus? (Jahapp, han snusar asså), och som vanligt är jag rapp i käften och säger illa kvickt:
Nej, men jag har!  Han tittar på mig & säger: Har duu?? Japp säger jag och ler jääättestort åt honom. Han bli lite så där osäker på om jag menade allvar att han skulle få 40 kr av mig (såklart hade jag inte gett honom dom), då säger han: Men jag kan ju inte ta 40 kr av dig bara sådär? I det ögonblicket skulle jag varit ännu rappare i käften och sagt. 40 kr för ditt nummer! Men lät bli. Han har ju flickvän och allt det där. Ist säger jag bara Hehe, nej det vore ju inte så snyggt. Och han ler åt mig. Och mitt hjärta slår fort. Inte för att han är kändis, utan för att han är så äckligt HEEET!

Japp, så ännu en kväll där jag kan sova gott ;-)





Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

och nu önskar jag att jag var du just då :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback