Helgen!

Halloj, halloj!

Vilken helg! :-)

I fredags va jag ledig, skönt. Bakade knäck med lilleman, fast denna gången blev de inte lika bra. Lite väl mjuka och kladdiga. Fan det är svårt. Förra gången blev dom för hårda, hehe.
Aja..mysigt va det iaf. Senare på eftermiddagen skulle jag lämna liam till Alex som sagt för hans pappa är nere och hälsar på. Och eftersom jag har varit både barn och jobbledig denna helgen har jag passat på att göra lite trevliga saker. Fredagen bestämde jag & S för att träffas. Så jag körde hem till honom. Jättemysigt att se honom igen.
Han hade musik igång & stod i myskläder vilket han bara är såå söt i *s*
Vi satte oss i soffan för att bestämma vad vi skulle göra under kvällen. Vi kom fram till att vi skulle äta nåt iaf. Men innan vi kom så långt så..hmm..jaa..kunde vi inte motstå frestelsen ;-) Ja, det där är svårt ibland. *S*
Jo..efter allt mys så återkom vi skrattande till matfrågan. Det blev att vi gick tillsammans ner till snabbköpet runt hörnan och köpte lite bröd och så. Vi skulle göra varma mackor. Mumma! Jättegot blev de faktiskt.
Självklart blev det vin denna gången oxå. Och vin är inte riktigt min bästa vänninna, så full blev man igen. Rätt bra denna gången. Höm! S gjorde en himla god, men stark drink åt oss. Väldigt proffsigt gjort med sockerrand runt glaset och grejjer. Kolla:

image438

Mmm..gott va de :-)

Vi satt och kollade på en film och åt och drack. Filmen tod slut, & det va bara vi & musiken kvar. Men det va mysigt. Vi snackade, drack, blev fullare, lyssnade på olika musikstilar. Hittade en stor favorit till mig, Tracy Chapman.
Gud vad bra hon är. Så vi satte igång "Talking about the revolution" och njöt som bara den. Han tog tag i mig och började dansade "tryckare" med mig. Höllt mig nära och bara stod och dansade. I sådanan lägen passar man på att känna hans doft, och bara njuta av att han håller om en så. Han är en väldigt bra "slowdancer", och det gör väldigt mkt att en kille vet hur man dansar med en kvinna *ler* Sedan låg vi bara och mös i soffan och pussades. Han får mig att känna mig så trygg på nåt sätt. Mår bra i hans sällskap.


Talking about a revolution.

 

Njut av hennes underbara röst.
Många säger att denna kvinna är ful, men herregud. Hon är så otroligt vacker. Jättesöt kvinna det där.
Kan sitta i timmar framför datan och bara stirra på henne när hon är på scen. Hon är helt underbar.
Här kommer hennes 2 andra största låtar.


Fast car.

 


Baby can i hold you tonight.

 

Gud asså. Hon är bara så Braaa!

Som sagt..lyssna & njut!

Iaf. Fortsättning. Jag blev rätt bra på lyran i fredags. Så till slut va vi så sega och trötta och mysiga, så vi vandrade mot sovrummet, där vi hade en underbar avslutning. :-)
Vi låg och höll om varann och sedan somnade vi. För att vakna uppvilade och liite smått försenade. När vi vaknade, skulle han varit halvägs till Göteborg, hehe. Och jag som då hade tagit en extra tid på jobb, hade oxå lite bråttom.
Men vi pussades hejdå och jag körde till jobb.

Under dagen bestämde jag & Josse för att dra till The Tivoli i hbg på kvällen. Och japp, det gjorde vi.
Hade väldigt kul där, väldigt mkt folk, och ja..kul helt enkelt :-) Älskar verkligen de stället. Så många olika stilar. Överheta stilar ;-) Rockare - Emo - Kommunister - Sk8are - Välklädda - Nördar, hehe. Ja..där finns en massa. Så vem som helst passar in där. Jupp. Va hemma vid 6 tiden. Somnade vid 7 och gick upp vid 13. Så lite trött e jag nu faktiskt. Men väntar på att få hämta hem lilleman igen. Tänkte göra nåt mysigt idag med honom. Baka igen kanske, haha. Fast lussebullar eller nåt sånt? Vi får se.
Jisses. Förstår ni. Det är EN vecka kvar till Julaftooon! Ihh. Mysiiigt värre. Onsdag är min enda lediga dag ända fram till annandag jul. Så, jaa..tror ni jag hinner köpa klappar? Pengarna har ju inte ens kommit tills på ons, så får väl hitta ngn att låna av, hehe. För får handla allt då. Tur man vet vad man ska handla. Mamma, Ulf, Emely, Jenny/Chrille, (sebastian :-)), är klara. Camilla & Eldar är lite sådär ovetande, men tror nog jag vet. Min pappa!! Hmm, ja där har jag ngt svårt. Vet aldrig vad jag ska köpa åt honom, vill alltid att det ska bli nåt speciellt, men det är alltid lika svårt. *sucka* Mormors julklapp sköter Jenny (tack gode gud). Kusin Elias blir nog nån leksak eller nåt sånt. Liam har jag såklart köpt saker åt. Ett sånt stort "kök", ni vet sånt man hade när man va liten själv. Stod och skulle laga mat och tryckte på en kran så det kom vatten och grejjer. Men denna är lite mer invecklad. Elektronisk. Skitcoola effekter och sånt. Han kommer bli glad. Sen har jag köpt en stor Polisbil åt honom med släp. Han är helt galen i släp. Allt som han ska köra med ska ha släp, hehe. Hjärtat lilla! *Älskar dig Liam*
Ja, det är svårt. Sen har jag några vänner som oxå ska ha presenter. Men det är tjejer i min egen ålder, så vet ungefär vad jag själv velat ha. Japp. Allt detta ska jag hinna med på ons. Good luck!

Hann inte göra min Tatto igår :-( Så jag & Josse bestämde att vi ska dit tillsammans på lördag och typ tälta utanför, hehe.

Varför blir jag såå dålig på bild???
Fan. Ser ju ut som att jag har värsta jävla dubbelhakan. *Grr*..blir så aaarg!
Aja..huvudsaken är väl att jag vet hur jag "egentligen" ser ut. Men visst. Alla "wirenare" har små "dubbelhakor" oavsett hur smala vi än är. Hehe!



Japp, japp. Nu ska jag bada.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jag

Du är ju riktigt vacker!!!!

2007-12-16 @ 15:45:37
Postat av: Anonym

Du är så snygg kvinna alltid lika fin!

2007-12-16 @ 16:19:48
Postat av: Anonym

Jävlar vad vacker du är i rött

2007-12-16 @ 20:52:56
Postat av: Kim

Vi burkar spela Tracy Champman på jobbet. Riktigt bra faktiskt. Bli även att man spelar det hemma ibland!

2007-12-16 @ 21:34:04
Postat av: Hampus

Det är sjukt kul att tjejer kikar in :) Gillar du alcazar? Tänkte på texten " Not a sinner, Nor a saint" ;) Tack för ditt besök hoppas du läser bloggen fler gånger!

Postat av: mandaaw

svar:
menar du britney spears????????

2007-12-16 @ 21:39:59
URL: http://missperssons.blogg.se
Postat av: Hampus

Tack, vad kul att du kommer fortsätta läsa!
Okej. Hehe! Jag gillar dem, det va därför jag fick dem på tanken när jag såg ditt namn! ;) Njae, jag kan endel, jag började blogga i den här bloggen för 3-4 dagar sedan :) Men raderade alla inlägg då jag ska göra en omstart! :) Ha en fin kväll!

2007-12-16 @ 22:12:04
URL: http://totallyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback