Glad Lucia!






Jobbat sen imorse.
Hade väldigt kul på jobb idag faktiskt, hehe. Kul när man kan ha kul på "jobb", inte sant?
Jobbade dag med Josse..och hon fick genialisk idé. Att dela ut julkramar. Så vi tog varsin kassa och på bägge kassorna satt det lappar "Gratis julkram, passa på", haha. Det va jättemånga som reagerade positivt, och jag fick en massa massa kramar idag. Alltid mysigt att kramas, speciellt om den ena va vääldigt söt ;-)
Jag har stora planer inför julafton. Jag som kör skift den dagen med Markus. Så det blir glögg, lussekattor, julmusik och klappar till gästerna har jag bestämt :-) Vi får se vad som händer. *s*


Har ätit mat hos mamma idag efter jobb.
Direkt jag kom in genom dörre visste jag att jag skulle få veta en del av mitt livs öde. Jag skulle få veta om Ulf ska dö eller leva.
Mamma såg trött & hängig ut. Hade med mig en pizza till henne, det skulle då bli hennes frukost. Hon har inte kunnat äta på hela dan av oro och rädsla. Hon hade totalt skrubbat köket, bara för att ha nåt att göra, så man inte hela tiden blehöver gå och vara rädd..även om man ändå är de.
Men iaf. Läkaren hade ringt med goda nyheter. Operationen hade gått jättebra. Den hade varit svår pga att hans "inre" inte ser ut som vanligt pga alla andra operationer och grejjer sen den tidigare cancern.
Dom tog bort hans njure och har nu skickat tumörer för tester. Men läkaren berättade för mamma att alla duktiga läkare hade undersökt den på plats och den hade verkligen inte sett ut som en elakartad tumör. För den va tydligen vätskefylld och hade annat krimskrams i sig som de elaka inte brukar ha. Men en läkare ska inte lova för mkt, och det sa han oxå. Men det såg bra ut. Dom sa även att den här saken dom hittat kan vara en gammal tumör från hans förra cancer som dog av strålningen då. Vi alla hoppas ju fortfarande och håller tummarna på att detta absolut inte är ngt farligt!!
Tack gode gud!!

Imorgon är det julbak för mig och liam. På dagen. För sen vid 16 ska liam till alex :-(
Vet faktiskt inte vad som händer i helgen. Hade såklart velat träffa S, men antar att han e upptagen, så ja, det får väl bli att dra ut och träffa lite nytt folk. Dansa lite, och leva för helgen! :-)


Måste bara tillägga snabbt. Vet inte om det är rätt eller fel?
Men jag har faktiskt köpt julklapp åt S. Vi är verkligen inte tillsammans eller nåt sånt. Men självklart är det "nåt" mellan oss. Och när jag såg den här saken kunde jag verkligen inte låta bli att köpa den. Priset spelar verkligen ingen roll, utan när jag såg den så kom S upp i huvudet direkt. Så självklart köpte jag den oavsett om han vill ha den eller inte :-) Det är en sak som både är kul & praktiskt.
Mjaa..


But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy


Nu ska jag göra lite nyttiga saker.



Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback