Gäääääsp. Måndag!



Morr´n!

Vaknade lite tidigare idag, så hinner skriva några rader.

Har lite saker att göra idag innan jag lämnar Liam på dagis. Ska lämna honom vid halv 11, då han äter middag där kl 11. Själv börjar jag inte förrän kl halv 12 och jobbar till kl 15. Sen ska jag till Liams dagis, då det är bak och grejjer där. Ska bli riktigt mysigt ju :-) Det slutar nångång vid kl 18, och då ska jag tillbax till jobb igen för att jobba stängning :-( *Suck*
Jaja..vad ska man göra när man e för lite personal på ett jobb? Bara för att en person blir sjuk, så blir det kaos.
Jaja..

Men det ska bli trevligt idag iaf!

Igår kväll berättade jag den stora saken för Sebastian. Ska berätta för er ikväll exakt vad som sades och hur det gick..
Vi har iaf bestämt en ny dejt på ons.

Nej, nu ska jag göra vid håret.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback