Det gör ont!

Just för tillfället lever jag i min egen mardröm jag fasat för för i några år nu. Haft hemska drömmar om denna dagen så länge nu.
Jävligt förbannat fukking jobbigt är de.
Alex åkte ju upp med Liam över nyår till sin pappa som jag berättat. Men ca 2 timmar innan dom skulle åka så ville alex vara "'ärlig". Mmm..vara ärlighet längst? Är det inte bättre med mottot "Det man inte vet har man inget ont av" Faktsitk så har jag själv levt efter det mottot länge för det är FAN sant. Hade inte alex berättat detta nu sp hade jag inte suttit här nu och haft ont av de. Jo..som sagt. 2 timmar innan dom ska åka så berättar han att hans 32 åriga flickvän (ohh herregud, hitta nån i din egen ålder) ska åka med dom upp. Ja..det innebär att HON har tagit MIN plats här i livet. Det är HON & ALEX som firar in det nya året med MIN son. Fattar ni hur ont det gör i mig? Det är inte det att alex har träffat nån annan. Det visste jag. Men nu när jag vet mer om henne, så gör det mer ont. Hon är lika lånjg som mig, mörkhårig och lite mer kilon än mig. Men inte nog med de..hon ÄR 32 jäävla år!!! Hennes kropp skriker ju efter barn för fan. Hon börjar ju snart bli för gammal för första barnet. Och då ser hon ett perfekt tilläflle här ju. En snygg 26 åring med barn. Kan ju inte bli bättre? Ähh...fuck. Och att det faktiskt är HON som är uppe i norrland och ligger i samma säng som jag & alex brukade göra, går samma skogspromenader som jag gjort med alex...MED VÅÅÅR SON!!! Herregud vad det gör ont i mig. Kunde inte sluta gråta när alex berättade de. han va gudasnäll mot mig. Berättade att allt skulle bli bra och att han verkligen vill vara min vän som kan prata om allt. Jag vill oxå ha den relationen med honom, men nu i början kommer de bli väldigt svårt. Kommer säkerligen alltid vara svårt. Jag VET om att alex fortfarande älskar min innerst inne och jag honom, men vi kan inte leva med varann, det har vi insett nu, och därför gått vidare, men gudarna ska veta att det fan gör lika ont för de.

:-(

Ja..jag hoppas ni förstår min frusation och mina tårar och varför det gör så ont som det faktiskt gör.


Nu lever jag ju faktiskt i min egen mardröm!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jupps...varit i typ samma sits minus barn men det blir inte mycket lättare for det...skulle inte rekommendera att va vänner..klart det man vill men det gar inte helt enkelt. Bara svårare in the long run! Kram

2007-12-27 @ 12:31:01
Postat av: Anonym

Förtsår det är jobbigt men din son träffar ju alla dina dejter du har tror du inte ditt X tycker samma om dig? men du har hela livet framför dig och du vet att din son älskar sin mamma ,mest

2007-12-28 @ 14:47:13
Postat av: Jessica

Jag vet att han tycker det är jobbigt.
Men jag låter INTE liam träffa alla mina dejter. Han har inte ens träffas Sebastian än och vi har dejtat i nån månad nu. Men det handlar inte om "dejter", utan den här 32 åringen är hans flickvän. Dom ska gifta sig, dom ska skaffa barn..hela jävla köret. Och min son ska leva med denna kvinnan. Det är DE som gör så in i helvetes ONT!

Postat av: Anonym

oj är det så många faktor då förstår jag...det kommer att bli en extra mamma till för din son. jag är själva skild och har en dotter på 10 år som har levt med en pappa som träffa ny kvinna för mig var det skit jobbigt men jag ser att min dotter mår bra så jag får bita igen fast det gör ONT som du beskriver det för jag hoppades att min man o jag skulle bli ett par igen..=( men tyvärr valde han en annan kvinna.

2007-12-28 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback