Bilder!

Asså. Jag glömde ju berätta innan vad jag köpt för kläder till Liam.
Köpte ett par skitcoola rockiga stuprör jeanse till honom. Så jävla feta, haha. Han e såå söt och häftig i dom.
Gulligt häng, tajta hela vägen ner. Till de hade han sina nya blåa skjorta med en slips med döskallar på.
Och såklart tuppkam. Jaa..så söt han va på kalaset idag. Har försökt ta bilder på honom, inte så lätt med en kille som inte vill bli fottad ;-) Köpte ett par byxor till, men dom va mer vanliga..dock väldigt snygga dom med.
Finns så otroligt coola kläder till barn alltså. Speciellt till killar.

Hade en trevlig kväll med en del av familjen ikväll.
Åt god mat och pratade en massa. Och självklart blir det gnabb när man har en 14:åring, en trotsig 3 åring, en gravid kvinna, en besserwisser och en envis jävel som mig själv, men det är inget vi inte är vana vid, och till slut blir det så löjligt att man skrattar åt de. *s*
Emely fick sitt hår färgat, och kl hann blev väldigt mkt. Än är det inte slut. Syrran e på väg upp hit strax och vi ska disskutera Lucia bio night eller vad tusan dom kallar det för.

Här kommer lite bilder från kvällen.


Lite svårt att se byxorna från den här vinklen, men ja, ni vet ju hur ett par stuprör ser ut. Tjecka in gitarren som hänger från byxorna *s*
image428


Moster & Liam!
image429


Hehe, ingen bra bild, mamma höllt på att skratta just när bilden togs. Sånna bilder är roliga där alla inte lyckas posera med ett stort smajl!
image430


Moster Camilla & Liam tar ett race i rullstolen, hehe.
image431


Självklart en egobild mitt i allt! :-)
image432


Jag & min älskade Abby!
image433


Hihihi..inget dållit häng han fixat ;-)
image434


Storasysters stora mage. Vecka 25 :-)
image435


Japp..finns såklart en massa bilder till. Men nu får de va nog.

Imorgon blir det träning efter jobb, sen ska en som heter Andreas komma hit. Det är ngn jag träffat via Emma och Camilla. Han e riktigt schysst. Ska en tv av honom. Ja..ni hörde rätt. Känner knappt honom, men han vill ge mig tv.n i julklapp. Blev såklart jätteglad. Behöver verkligen en störra tv än den jag har :-)
Så vi bestämde att vi skulle träna samtidigt imorron (tränar på samma ställe, formtoppen i höllviken). Så han ska åka med mig hem till Vellinge sen och då ska vi ta tv.n samtidigt.
Sen blir det väl filmkväll här som vanligt *s*

Kolla in Liams nya pjamas. Så sööööt! :-)

image436

Ps. Kolla INTE in den smutsiga soffan. Har en underbar liten son som älskar att kladda ner lite här och där. Den ska dock i tvätten, hehe.

Nej nu kommer snart sissie, så ska kila nu.
Hörs imorron!




*Saknar dig!*





Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback