Torsdag!





Det blidde 5 st små underbaringar..så nu e man mormor igen, hehe.

Gick och la mig vid 2 tiden..då nr 5 hade kommit ut. Va inte säker på att där va fler, så jag vågade inte chansa. Ställde kl då på 02.30, för att om jag somnade så skulle jag kolla läget. Gick upp helt yrvaken..välte ut hennes vatten över hela min matta..*grr*, och kollade in till dom...och där låg alla 5 tussarna och suttade på bopparna.
Men inte en till katt..och det va skönt. Kunde då somna.
För att gå upp tidigt och dra till kursen.

Sista kursdagen på BMT delen. Slutprov...
100% godkännt...ja!! Tro eller ej. Var dock den enda som fick de. Va en anna  som fick 98%, men JAG fick 100%!!!
Är så sjukt glad över de. Alla höga cheferna i Sverige kommer se detta resultat..och deeet är Najz!
Skulle inte ljuga om dessa resultat, som kanske vissa tror efter att ha blivit kallad för "Mytoman" av en väldigt avundsjuk själ. Jättemånga vänner läser detta, inkl min stora syster, som då är min resturang chef, sååå!!
Är iaf sketa glau för ditta!

Imorgon är kommer de nya männiksor på absolut den sista dagen på kursen.
Fast detta är då inte BMT, utan Food Safety. Så nu ska "alla" AL & PL i hela skåne vara där..ojoj..ska bli kul *s*
=)

Sen på kvällen är det bra artister på Stortorget som absolut ska ses...och självklart ska jag ta vara på den sista dagen för detta året. Mat, dricka, musik, trevligt folk...osv osv osv...:-)

Kan bara inte sluta tänka på lördagen. Vi alla på kursen snackar om det hela tiden..faaan vad kul de ska bli!!
*Iiihhh*



För övrig har det hänt en STOOOOOR grej i mitt liv nu, eller ska hända rättare sagt.
Och jag är så lycklig över det.
Kan tyvärr inte säga än..Men det kommer såsmåningom!
KUUL & LYCKLIG!


Har inte prata så mkt om Alex på dom senaste bloggarna.
Vet inte varför.
Han är så aggresiv, och sur mot mig som vanligt, så inget har ändrats. Och det "gör" det faktiskt mkt lättare att glömma honom. För det är just de jag vill ifrån. Hade varit såå mkt svårare om han helt plötsligt blivit normal och behandlat mig som jag faktiskt e värd, så hade jag tyckt de va sjukt jobbigt...och förmodligen börjat tänka att han kanske blivit frisk..blivit normal? Men nej..det kommer aldrig ske..och det är skönt att veta!


Jag bara sjukt mkt älskar denna texten!
Ni alla har säkert hört den minst 1 gång..men gud asså..denna kvinna har varit med om samma sak!


Läs varenda ord!


Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Och jag är starkare än du
Ja, jag mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu


Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu...



Mannen är huvudet, kvinnan är kronan!



Ja..jag går nu....in i mitt sovrum och slänger mig i min otroligt sköna och stora säng!
*Älska*
Men måste först lyfta över mitt troll till siog egen säng som nanna så gott på mammas kudde!
ÄLSKAR DIG LIAM!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Lava

Haj!
Om du inte visste det så e texten en låt med Sara Löfgren... Hon från idol!! Skit bra sång!!Be strong girly!!Kram Lava

2007-08-24 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback