Tisdag!

Nyss kommit hem från jobb.
Samma kysliga/underliga känsla av mörker och kyla.. Det blir så skumt på nåt sätt. Att precis ha haft sommar, och bara helt plötsligt så är det mökt och kallt ute...*åhh gilla*
Sitter här nu och väntar på vännera som ska är på väg hit för den vanliga film/pratar kvällen..där vi alltid delar med oss om vad som hänt under dagen, vad som kommer hända, hur livet är för tillfälligt, osv osv. Skönt att alltid ha ngn att prata med om hur dagen varit nu när man är ensam.

Idag gjorde jag ett otroligt fynd.
Köpte en helt ny digital kamera 7 Megapixlar, och är grym att fota i mörkret. Och så är den liten, svart, enkel och dösöt. Och ett stort plus är att displayn är nästan lika stor som hela kameran där bak...kanonbra!!
Ja..så imorgon ska de fottas och lekas. Måste börja "bilda" mer, hehe.
Så nu köpte jag en riktig kamera denna gången, med 3 år försäkring, och 1 GB minneskort (fick jag gratis av dom, för att dom tyckte jag alltid va så snäll när dom handlade på BK), haha...yes..så e det! 200 spänn rabatt ;-)
Ibland lönar de sig att vara snäll mot andra hörrni!

Imorgon ska jag upp vid 10, först inom banken och fixa lite med pengar och så, sen kl 12.00 ska jag på lyxbehandling hos Alexandra beuty corner i Vellinge. Hon är rätt dyr, men duktig.
Där ska de bli total rensning och rengöring av mitt ansikte. Ont som fan gör de, men vill man va fin, får man lida pin. Ska få AHA - Syra oxå..ska bli riiiktigt spännande eftersom jag aldrig provat de tidigare. Sen får jag ansiktsmassage och mask...*myyys* Samtidigt ska jag plocka och färga ögonbrynen och ögonfransarna.
Såå, som sagt..."Lyxbehandling" :-)



Without saying a word, you can light up the dark!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback