Talala!

Hade de dömysigt och trevligt i lördags.
Skalade och åt min första kräfta nånsin...faktiskt så va "stjäretn" god..det andra va örk.
Men fy faan..kommer aldrig mer skala den igen...att se dessa små ben under ryggen...UHH...höllt på att kräkas för fan. Så hade en "skalare" åt mig hela kvällen...Honken hette han..tränare för dalhems tjejer. Haha.. Det va en ball man..han gjorde allt möjligt och man skrattade som fan åt honom. En rolig typ det där.
Anna skulle bjuda hem honom och laga mat åt honom...lycka till gumman...Haha.
Aja...vi lekte lekar, drack, lekte mer, drack..skrattade, drack...fy fan vad full jag va.
Sen så tog en gammal klasskompis till mig taxi dit för att träffa mig. Det va 3 år sen sist vi sågs...(han bor i lund)
Så det va oxå trevligt.

Igår hade vi en sån där "slappedag"...det va skönt som fan.
Va ledig idag oxå, så jag ville ha plutten en natt till. Så nu sitter han och tittar på sitt morgon tecknat, och jag ska strax klä på oss. Vi ska ner till mormor och äta ;-)

Idag är det städdag...en enorm städdag.
Ska skubba varenda hörn & göra iordning till Daysie, som föder vilken dag som helst (om jag ränknat rätt)...Ihh :-D
Ska bli fint här. Ska måla i stora rummet oxå för den delen. Sen har jag köpt en ny bokhylla..har så fint här inne. Allting matchar och är i samma färger..*nöjd*



Vet inte om det är en fas...en lätt fas, men jag mår inte dåligt.
Iaf inte så dåligt som jag trodde. Som sagt..vet inte om det är en fas som släpper närsom, och då gör det ont.
Det sista jag vill, är att jag ska ha ont...har haft det tillräckligt, och vet att jag inte orkar med en sak till här i livet.

Jag älskar mitt troll!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt med lite uppfräschning hemma! Kan du inte ta lite bilder så att man får lite inspiration? Lycka till och hoppas att du mår bättre snart.

2007-08-13 @ 11:28:20
Postat av: sara

Honken känner jag med han har tränat mig i Lågan handboll är nu i malmö
och tränar damerna ..en trevlig kompis är han

2007-08-13 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback