Såå fiiint!

Här e..

Har hållt på hela gårdagen och hela morgonen.
Börjar bli färdig här inne.
Men tänker inte lägga in bilder förrän allt e klart *stolt*
Allt e så matchande...ljus, lampor, möbler, blomkrukor, ljustakar, gardiner, matta, väggen, osv osv...
Wiie. Ska äntligen bli kul att ta hit folk....*s*

Blev även en ny stereo igår. Överfet. Överfeta stora högtalare, Överfet förstärkare, Överfet allt. Hehe...
Sen blev det en ny tavla, som jag smalt för direkt jag såg den...riiktigt vacker och stor är den.
Som sagt..ska fota och lägga in bilder så fort jag e klar och nöjd.
;-)

Svettig e jag..och är långt ifrån klar med hela lägenehet.
Har ju resten av barummet kvar att måla...köket och mitt rum. Det får min kära pappa hjälpa mig med.
Han e bäst btw..han hjälpte mig hela dan igår med släp och bära hyllor, steror osv osv..Jag gjorde så att han missade att äta på sin tid så han kunde ta sitt insulin...:-( Förlåt pappa...men tack för hjälpen, du e bäst..älskar dig!

Idag börjar jag jobba kl 16-stängning. Rätt skönt faktiskt.
Sen är jag ledig imorron...och ni behäver väl kanske inte fråga vad jag ska göra imorron ;-)
Det är ju "Malmö Festivalen", Jaaa..faktiskt. Jag har älskar den festivalen sedan barn, och har än inte slutat.
Mina systrar är liadana. Vi har nog fått den här "älska marknad" känslan från vår underbara mamma. Spelar ingen roll om det är samma "skit" varje år..det är ju trots allt ett helt år mellan "skiten", och man träffar alltid folk man vill och inte vill (tyvärr), men det får man ta...för det roliga överväger enormt. Och man har sjukt kul med sina vänner, dricker, festar, tittar på artister...som jag detta året har bokat upp Danne Stråhed kl 22 nåt.
Enligt Victor (dannes son) skulle jag få komma backstage med dom och supa till de. Haha..vem vet var jag sover den natten ;-) Haha..neeej..nu ska jag inte va sån :-P
Men kul ska de bli iaf!!

Nej..nu e jag så svettig och äcklig att jag måste ta en skön dusch innan jobb.

Ses imorgon alla glada skåningar...ni andra oxå! :-)

Ps: Skickade ett mess till den här bauhouse killen precis...*tihi*

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback