Orka..

Precis kommit hem från stranden.
Visst va det en underbar dag, med mkt värme och hela köret. Men det blåste för mkt på stranden så vi drog hem till slut.
Nu sitter en trött Liam framför tv.n och jag förbereder mig inför jobb ikväll, vilket jag absooluuut inte har ngn lust till alls :-(
Men, måste jobba för att kunna leva..så e de ju.
Och de är faktiskt rätt skönt att komma ut och träffa lite nytt folk, vilket jag alltid gör på jobb.
Men det största hindret är att jag int vill lämna liam. Men mamma ska ha honom, sen ska pappa ta över tills jag kommer hem. Sen ska jag gulla och pussa med min älskade.

Imorgon skulle de tydligen bli fint väder igen. Fast tror inte de bli stranden. Blåste och frös litta idag, så blir nog mammas trädgård eller en lång cykeltur till höllviken med liam. Vore väldigt skönt!

Aj, känner jag bränt mina axlar..

Hittade lite roliga bilder i min mob, hehe.

image212

Jag har träffat familjen simpsons..:-D

Och det har Emma oxå...men som vanligt ska hon alltid taffsa på gifta män..*asg*

image213

Hehe...ja..så kul man kan ha medans man väntar på att en film ska börja! *s*





Vet inte vad jag känner...tillåter mig inte känna nåt för tillfälligt..för då börjar tankarna som jag inte klarar av. 

Nu ska jag sminka mig...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer bilder på ditt badrum o din nya frissa ? :) sköt om dig, kram therese

2007-08-07 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback