Onsdag!

Såjaaa.

Nu ska jag tvtta mig och förbereda mig inför mitt underbara besök hos Hudterapeuten. *Wiie*
Faast som sagt..det gör snooor ont, och tydligen skulle den här AHA syre behandlingen svida som fan oxå..*rädd*
Och man skulle få en helt ny hud, så man kunde bli blank och lite röd den första dagen..Öhh..jag som ska iväg ikväll. Jaja..får väl ta ett extra lager foundation ;-)

Har redan börjat använda min kamera flitigt..
F.rom nu ska ni få följa mitt liv med bilder oxå.

Efter behandlingen ska jag hämta min underbara älskling på dagis i lödde, och umgås med honom nån timme tills alex kommer hem. Vi ska äta glass och pussas och handla lite :-)
Älskar han som tuuuuuuuuuuuuusan!!!!

Jo föresste. Lördagen den 8.e så ska vi till Ullared. Japp..så e de.
Jag måste köpa en massa nya höst/vinter kläder till mini. Och jag säger faktiskt såhär. Ullared, kvalitet? Nej..inte ett smack, men vem behöver kvalitet på sina kläder när dom används MAX 1 år...eftersom lillen växer så det knakar.
Tycker det är viktigare att han har en massa bra kläder, än inte en massa med bra kvalitet.
Ja..ni hajjar!


Måste kila.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback