Onödigt vetande.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskade lilleman.

Vad gjorde du kl 8 imorse: Sov..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Scrubs..

Det senaste någon sa till dig: Hejdå..

Det sista du sa högt: Hahahahahaha, så sjuuukt ball (för mig själv)

Vad har du druckit idag: Vatten & Cola Zero.

Vad var det senaste du åt: Kalkonmacka.

Ditt senaste inköp: Massa saker på ICA.

Färgen på din ytterdörr: Mörkgrön

Vädret hos dig nu: Molningt och ruggigt..

Godaste glassmaken: Pecannöt..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, har varit med om de, så ja!

Sover du tungt: Ibland, ibland inte.

Drömmer du mardrömmar: Händer..

Trivs du med ditt jobb: NEJ!!!

Favoritkläder: "Gå ut kläder"

Favoritlåt just nu: Andrea - Time to pray

Vad ser du när du tittar åt höger: En ful vägg..

Vad gör dig glad just nu: Att imorgon ska jag klippa mig på 6 stolar, att Liam & jag ska till Danmarks zoo nästa vecka..men mest av allt är att imorgon kommer LIAM HEEM!

Vad ska du göra härnäst: Titta vidare på min nya Scrubs dvd box.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Seg, men men lite mysiga längtans känslor i magen.

Kläder just nu: Jeans & en svart tröja.

Sommarplaner: Åka till Sthlm och festa och gå på Malmöfestivalen (haha)..

Hur många kuddar sover du med: 3..(en mellan benen)

Spelar du något instrument: Nepp...

Morgon- eller nattmänniska: Natt såklart!

Det viktigaste för dig: Att jag & min älskade son får de bra.

Är du kittlig: Beror lite på var ;-)

Snarkar du: Skulle inte förvåna mig..

Stjärntecken: Skorpion..

Äckligaste insekten: Spindlar.

Stökigt eller välstädat: Vill ha det städat, men inte alltid de bli så :-P

Största längtan just nu: Att bli miljonär :-P


Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback