Muha!

Haft en heeeelt underbar dag i stan med Liam, Kamilla och hennes dotter.

Dagen började med att liam väckte mig. Han ville kolla på tecknat.
Kom tänka på att jag faktiska va ledig och att det vore skoj att hitta på nåt. Sen kom jag tänka på att jag och kamilla länge sagt nåt om att fika med dom små och så.
Till slut bestämde vi oss för att promernera i pildammarna.
Så jag skyndade mig till systemet där jag inhandlade en massa smått och gott till ikväll. (Ska bli så kul)
Sen for vi iväg.
Började med att mata ankorna i mängder..hade typ 6 paket bröd med mig, haha..använde bara 2..slängde resten.
Vi gick och gick och gick och gick...snacka om bra motion idag...med mkt svett pga den hemska hettan.
In på triangel, för jag ville kolla efter nya brillor...men liam blev kissig mitt i allt, så det fick bli att gå vidare, får kolla på dom en annan dag.
Vi gick upp på gågatan, upp till Hansacompaniet, eftersom Kamilla ville kolla på bröllopsklänning...jag tittar misstänkt på henne, men så kläcker hon ur sig..."nej..jag ska inte gifta mig", haha..mm visst tänkte jag då ;-)
Vi gick och gick och gick ännu mer. Sen bestämde jag mig för att jag ville in på hansa..så det gjorde vi. Gick förbi Telenor..och där tänkte jag "fan ska kolla på en ny mob", eftersom jag verkligen hatade den andra ericsson.
Kom in, och fick ett varmt välkommnad av en söt kille *s* Jag sa att jag kom in här i tron om att gud fanns, haha. Han tittade skumt på mig, och så säger jag...ja..jag hade hoppats på att jag kunde kirra en mobil på nåt sätt med den abbonemnag jag redan har hos er. Han tittade på mig och log och sa att han skulle göra vad han kunde, hehe.
Och det gjorde han ska jag säga. Han ringde, kollade, ringde, kollade, pratade, räknade ut saker...osv osv osv...till slut gav han mig ett kanonerbjudande, med försäkring och hela kittet =)
Skiiiitbra...så nu e jag ägare till en helt splitter ny Samsung SGH-U700


En överfin mobil med allt det här..


Inbyggt mobilt bredband, 3,2 megapixelkamera och och flera unika funktioner placerar Ultra Edition 12.1 (U700) i en klass för sig. Ultra Edition är Samsungs förstklassiga serie med perfekt balans mellan inre och yttre styrka. Nu behöver du inte längre välja mellan design och teknik. Framskjutbara Ultra Edition 12.1 (U700) är blott 12.1 mm tunn, och full med nyttig funktionalitet.

  • 2,2 tum TFT-skärm
  • 3.2 megapixelkamera med autofokus
  • Musikspelare
  • Minneskortsplats
  • Bluetooth och USB
  • 3G och mobilt bredband
  • E-post, Outlook Sync


  • Skitnajz med 3.2 Megapixelkamera...kan fota lilleman utan problem ju ;-)

    Japp..ska leka med den när jag kommer hem inatt och den är färdig laddad! :-)

    Aja...jag tackade iaf denna trevliga kille med en härlig dialekt...(tror det är sthlm:ska)

    Och sen efter att ha packat ihop allt efter att vi skämtat med varann en del...så sa han:
    Här har du mitt visitkort ifall det är ngt du undrar över, eller vill veta....och sist med absolut inte minst sa han, eller om du vill ta en fika nåndag...*s*....blev lite generad, men lite smickrad. Kamilla bara skrattade, hennes dotter tittade konstigt på mig....haha...tur liam sov, så han inte kunde dömma mig ;-)
    Hehe..men det skulle han aldrig göra :-P

    Jaja..nu måste jag skynda mig. Ska ju på kräftskiva/lokalfest i Lund...ihh =)

    Hörs och ses alla glada..

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback