Mhm..

Igår va jag på stranden med Anna, Jessica, Emma och Liam.
Varmt och skönt..och ingen blåst!

Jag & Liam cyklade dit...fy fan.
Det är långt till kämpinge med cykel, hehe. Men väl framme med svetten rinnades överallt, sprang jag ner till vattnet och doppade fötterna..sköönt.
 Det blev en heldag på stranden, men vi va tvungna att dra lite tidigare än dom andra för att jag skulle jobba...*orka*
Så trött efter stranden tar jag cykeln och sätter igång hemåt. Fy fan..va helt seg i hela kroppen.
Vä hemma...helt jävla utmattad och trött va det stress mot jobb.
Och på jobb va vi underbemmande...och det va SJUKT mkt att göra pga bilträff utanför.
Vi va 2 pers...TVÅ pers...kul.
Hatar de!!

Aj som fan...e bränd.

Idag tänkte jag bara åka till stan en runda med liam. Måste ha lite nytt smink.
Så vi får se var de blir..måste till Make up store.

Imorgon ska jag på kräftskiva på i nån lokal i Lund..ska bli riktigt kul :-)
Är nån tjej i Jessicas lag som fixat det. Ca 40 pers...*s*
Längtar som fan!

Är ledig fram till tisdag...helt jävla underbart! Dvs om jag inte tar en extra tid.

Vi va ute en lååång unda med hundarna iförrgår.
Det va riktigt mysigt. Mitt i allt springer Abby iväg, så jag kallar på henne. Och när hon e på väg mot mig igen så är det ngn annan som kallar på henne som jag inte ser. Sen kommer anna springandes...heeej Jessica..heeej Liam.
Sen va vi fast, haha. Grillade grillspett och drack lite cider och lekte på gården och mös...det va som sysslades.
Trevligt värre. Sån underbar sommarsak.

Jävlar vad det åskade inatt..shit pommes.
Vaknade och flög upp ur sängen..trodde de va daysie som gjorde nåt..PANG BOOM!
Helmysigt..;-) Det sägs det ska åska idag oxå, men det får vi allt se :-)

Jaa...vet inte mkt mer vad jag ska skriva.
Måste komma ut nu...så vi hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback