Lillördag!

Såå..badat klart...
Jävligt skönt.

Sitter nu bara i handuk och lyssnar på min nya fina stereo..*s*
Gryyymt bra ljud måste jag säga.

Måste snart iväg igen.
Skulle egentligen se NRJ IN THE PARK...men palla stå i den folkmassan...
Det va helt underbart att se Timbuktu...så sjuuukt jävla grym och härlig kille det där.
Så ikväll e de stora planer i mitt liv..för mitt liv.
Ska bli spännande...hehe.

Älskar efterfester!! ;-)



Haft det jobbigt nu mellan alex och mig..ang liam.
Börjar tröttna rätt bra på att ha han på dagis i lödde.
Får se vad som händer...är alltid nåt som inte stämmer.
Skönt att han ska hamna i Vellinge när han börjar förskola..skönt som fan.
Och det är både jag och alex överens om...trisst bara man inte har de skrivet på papper.
Men muntlig överneskommelse ska fan gälla här!!


Så vi får se vad framtiden visar med mig inom mitt jobb..och vart jag hamnar..
Ska bli spännande! :-)

Har varit på festivalen såklart heeeela veckan och blir resten av dagarna oxå, kan jag tänka mig.
På fredag är de sjukt bra artister vi ska se..*muha*
B.la The Ark!

Sen på lördag är det firmafest för min del...*wiihoo*
Bara alla Resturang chefer, AL & PL som ska dit.
Och det ska bli helt underbart att få träffa vissa speciella personer denna lördag.
Och fiiiin ska jag vara. Helt nya kläder och sjukt höga och sexiga Pumps...
Nytt smink, ny parfym....ny mig!
Vi ska på nån "Utmanningarnas hus" i Limhamn...där blir det mat såklart...och gratis sprit i massor..och lekar i massor. Det ska bli en ända stoor lek. Fångarna på fortet..haha..huuur ball kommer inte de bli då!! :-D
Ahh gud vad jag längtar! Har alltid haft lika kul på personal festerna..och alltid gjort boret mig lika mkt...dock inte på ett dumt sätt...utan bara så man blir ihågkommen med ett skratt...sån e jag! Finns inget roligare än att göra bort sig...Alltså saken är den att jag e sjukt bra på att få folk att skratta..in med mig, utan åt mig!! Haha! Aja *blink*
Ska ta med min nya kamera...fotta fotta fotta och fotta!! Självklart ska ni får se.

Fan har lovat en massa bilder nu tycker jag!
Ska bara ha tif att sätta in dom!
Men de löser sig sa Baj.......:-S
Muhaha!


Neeej..nu måste jag kila!

PÖÖSSEENN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback