Katherine Moennig!

Är sååå het!

Asså..denna kvinnan...jag hade kunnat gifta mig med henne..lätt!
Såå jävla snygg, så jävla sexig...

Är ett stort Fan av  "The L Word" Har 3 säsonger hemma, och fick precis reda på att fjärde kommit ut nu. Och japp..gissa vem som ska köpa den!!
Är helt kär i många av kvinnorna i den serien, men Katherine Moennig "Shane McCutcheon" är min drömkvinna. Som sagt..hade lätt kunnat gifta mig med henne...vilken ära!

Kvinna nr 2 är Daniela Sea "Max Sweeney". Hon är oxå en riktigt läckerbit!!







Katherine Moennig:


Ohh my goood!


:-P










Som sagt...henne ska jag gifta mig med!!
*Kääär*





"Börjar ett förhållande med sex, eller leder ett förhållande till sex?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback