Jävla Virus!

Tog emot ngt från en vän där det stod "här e massa bilder på dig & mig" och så låg det i en winrar. Klart som fan jag öppnar den då...det va skrivit med hans stil och allt.
Pang...dumt gjort.
Sen börjadr viruset skicka ut en massa till min vänner oxå..bara det att denna gången står där "Här är en massa naken bilder på mig...snälla visa det inte för ngn annan"...typ så.
Flera har ringt mig och kollat innan eftersom dom tyckt de verkat lite mysko.
Så om ni får nåt sånt av mig, öppna INTE de.
Pappa ska rädda datan till mig ikväll...ska få en helt ny hårdisk...Najz!

När vi väl kom till bian igår, så hörde vi en person snacka om filmen med en som jobbade där.
Hon & flera andra sa det va en "B" film...skitbesvikna va dom flesta. Så det kändes iiinte riktigt så kul att se den då.
Vi valde Zodiac ist. 2 ½ timme lång..men de va den värd. En bra film, bra handling...sann händelse.
Och samtidigt passade vi på att fixa ett "bio sommar kort"...att vi inte gjort de innan..:-/ 3 filmer för halva priset.
Så vi ska se film rätt mkt nu...hehe..som om vi inte redan gjort de. Har varit på bio så sjukt många ggr denna sommar. Förmodligen pga vädret.

Pappa fixade lite på min bil idag. Nu slipper man iaf bli hög av bensinångerna, haha.
Tack pappsi!

Idag vet jag inte vad som händer ikväll. Förmodligen bara sitta hemma och chilla. Jobb imorron.
Och sjäääälvklart titta på min nya Scrubs dvd box. Har 5 boxar nu...*älska* :-)

Imorgon kommer min älskade Liam heeem!!

Nepp..nu ska jag snart göra mig iordning inför kvällens tuffa spinningpass på Forum.

Hörs!

Puss!!




Gud vad jag längtar tills jag ska få ett underbart barn till...ett syskon till liam.
Hmm....drömmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback