Höst!






Lång dag idag.

Ett arbetspass på 11.30-13.30, - 16-19 blev ist 11-21..öhh palla, när man väl hade bestämt sig för att shoppa.
Men men..goa pengar.
Och efter kursen känns det faktiskt mkt "bättre" att jobba på nåt sätt..när man vet varför man gör vissa saker, som man annars bara gör på rutiner.

Efter jag stängt så kände jag..brr..shit asså..det är verkligen kallt ute...*kallt*
Mörkt va de, blåste så att massa saker kom flygandes förbi..nästan sådär lite kusligt att jag kände jag va tvungen att skynda mig in i bilen. Man märker ju veeerkligen att hösten närmar sig med storsteg...och jag gillar de. Väldigt mkt. Delvis för att jag gillar höst, vinter och kalla kvällar, men även oxå för att då går det snabbare till en ny sommar..inte för att vi haft ngn detta året. Älskar att gå i parken på hösten med alla vackra löv i alla möjliga färger, det blåser sådär lite lagom och lite småkyligt. Man går där med sin mysiga varma jacka och halsduk, medans min lille son lekar glatt i alla löven..jag bara älskar det!

Iaf..satte igång musik, och började nätt köra hemåt.
Camilla & emma kom och kollade på film, sen sa vi hejdå.
Alla ska jobba imorron, men själv börjar man inte förrän kl 15.30...GYTT! Så tänkte ta en snäll shoppingrunda innan jobb. Får se vad det kan bli.

Nu ska ni få veta en helt j*vla underbar sak...som äääntligen, äntligen e här.

JAG SKA BLI MOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaa...ni läste rätt...jag ska bli moster...Jenny ska få en bääbis, liam ska få en kusin, mamma och pappa ska bli morföräldrar igen...och JAG ska bli moster, hihihiihhi. Guud vad jag bara längtar. Att få ut och gå med barnvagn igen, bära, sniffa, pussa på en liten, liten.
Som ni alla vet så längtar jag själv så de gör ont..men det kommer inte snart..tyvärr.
Japp..glad e jag..mkt glad!!

Såå..nu blir det ändringar på jobb.
Jenny ska ju såklart sluta som resturang chef, så då får vi se vem som ska ta hennes tjänst. Ska bli spännande. Men jag hoppas ju verkligen inte på vissa personer..nån ordning och reda får de ju vara!!
Ja..vi får se...vi får se!


Nepp..nu ska jag sova...ska hinna träna imorron innan jobba oxå.



PUUUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback