Hö Hö Hö!!

Kolla så kul man kan ha med en ny kamera!! Då skuuulle ni bara sett dom andra bilderna ;-)


Mina fina fötter med alla småfjun på benen, och camillas (syrrans) röv i sikte, sexigt...örk! (älskar dig)


Här ser ni mitt lilla besök hos hudterapeuten idag..Trevlig värre och AJ värre, men ack vilken len hud jag hade när jag gick därifrån. Och massa clarins provsaker. En rengöringsmjölk, ansiktsvatten, peeling, mask och kräm.
Tackar, tackar!



Vackra bilder...Öhh!


Sen har jag även varit o småshoppat idag...för massa pengar. Det va mest parfymen som va dyr..föör dyr.
Köpte en ny gucci parfym luktar sjukt gott! Lite viol (älskar viol)
Sen köpte jag byxor, en massa smink, en ny kuvertväska..en döösöt.
Kolla :-)

image225

Älskar byxorna!! ;-)

Även liam kan tycka det är kul att shoppa, men mest för att man talar om för honom att "däär inne finns minsann en stoor leksaks affär" och då e han snäll hela trippen, hehe. Självklart får han gå in en runda och kolla, och leka...kanske t.om få ngt.
Kolla så underbart liten son jag har....älskar han över allt på denna jord...han e mitt absoluta allt!!




Även han måste klippas snart. Det fräcka börjar bli för långt...men gud vad många komplimanger han får för sitt hår. Det är skitkul...idag t.ex inne på parfym affären sa tanten till honom "Gud vad häftig och fin du är ditt hår"..då sa han bara med ett leende "mm, jag vet, det är mamma som gjort det", hahahaha..ja..det kan man ju tycka *s*
Men han passar så bra i det med sin underbara personlighet!

Neeej..nu börjar jag få bråttom. Idag e det fest och jag har precis korkat upp första cidern. Väntar på sällskapet.
Så ikväll ska de fottas, eftersom nu e det helt plötsligt lätt att ta med sin kamera, haha.

Föressten...idag fyller min underbara Michael Jackson 49 år.
Har alltid varit stolt att han e lika gammal som min mamma, när jag va liten då ;-)
Michael har alltid haft en STOOOOOR ENOOORM plats i mitt hjärta, och det har han fotfarande.
Han är bäst!


*Älska*

Ses kanske ikväll?

Pössen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback