Full & Glaú...





Igår va det helt fantastiskt asså!

Sjuuukt kul.

Underhållningarnas hus..har ni vatt där nån gång..om inte...gå dit.
Man blir uppdelade i olika lag..Vi va 5 tjejer...och hetter "power puff pinglorna" haha..fantasilöst? Kan disskuteras.
Iaf. Alla lagen fick varsin kod som man skulle trycka in i varje rum. Om och om igen för varje försök.
Självklart va det tidspressat, och klurigt och jobbigt och sjukt roligt. Kolsvarta rum där man skulle leta efter knappar (tur man hade sin mob med sig, hahahaha). Man fick krypa in i en lite labyrint och leta efter knappar där oxå..där fanns så sjukt många rum med olika grejjer i. Vi va dygnsura av svett allihopa, haha..men den bjöd vi på.
Ända från första början så ledde vi...och det blev mer och mer överlägset. Så stolta va vi..*s*
På tionde försöket klarade vi det rummet som är svårast av alla. Vi va dom första på 4 ½ månad som klarade de..och jag säger bara "GO POWER PUFF", muhahaha. Tur där fanns en tösabit för de rummen man behövde använda hjärnan och tur för dom att dom hade mig till de rummet med de fysiska. Faaaktiskt..så skryter jag om de nu, för jag va sjukt grym. Alla förlitade sig på mig...och de kände skönt. "Du tar de jessica, du tar de..och till 80% klarade jag de. Saken är den att det där svåra rummet va de klätterväggar. Mkt svåra sådana. Man skulle klättra till ett visst ställe och trycka på knappen, och sen vidare och trycka på en annan knapp, och sen ner i en labyrint och sen ut på andra sidan. Asså..10.e gången klarade jag de. Och måste säga att alla sår, blåmärken och brutna naglar idag, va det värt, haha.
Det går inte förklara alla rummen, men fan vad roliga dom är.
Det va såklart priser och så. Och vårt lag vann överlägset. Vi hade 750 jävla poäng mer än silver laget.
Typ såhär såg det ut.

1400
650
600
510
500
450
400

Ja..så ni kan fatta varför jag skryter som en diva nust nu..*muha*

Japp..när allt va klart och man va nysminkad igen, så va det dax för buffé...tyvärr inte mkt att hurra för, men de va gott iaf. Och det bästa av allt va att det va GRATIS sprit heeela kvällen.
Ojojoj vad jag sulade in drinkar. Gick fram till den söta bartendern och frågade om han rekomendera nån god och bra drink åt mig...så säger han såhär..Ja en orgasm kan jag ge dig..Hahahaa..där fick han till de.
Självklart tackade jag "ja" till denna underbara orgasm (kaluha, bailys och mjök)..sen blev det massa redbull vodla, melondrinkar..barcardi razz, absolut päron..ja man prövade fan allt dom hade. Sen va det dax för en ny orgasm, och det sa han att han hade fler på lager...*asg*..ja..det va kul. Och full som stryk va jag.
Efter där, så fick vi ride till etage av en schysst guy som oxå jobbar på bk. Han hade väääääärsta stereoanläggningen i bilen..och ja..efter hade man tinitus..men de va jag själv som skrek...HÖGRE..HÖGRE..haha..då får man ta smällen.
Väl framme på etage, så är det vip kön, gratis inträde, gratis garderob och gratis sprit...ähh fy fan. Söp som jag aldrig gjort förr. Jag va så jävla full..men härligt full. Va skitglad..kände att jag levde..allt va så perfekt. Pratade på med främligar, vilket jag annars inte brukar digga, dansade, skålade, sjöng kareokie, träffade människor jag saknat i mitt liv, träffade nya människor...ja..ärligt, jag levde livet igår.

Djuuupt andetag och tillbax till verkligheten.
Nu sover lilleman middag, och jag sitter här och soffar.
Vi ska faktiskt göra våfflor ikväll...jag, liam och "kanske" en till...får se hur jag känner med de.

Mina kattbebisar är sååååå söta!
Jag måste sätta in en bild på dom snart.
Så små, så små så..

Nej..nu ska jag planera inför kvällen...ska passa på att ta ett vamrt skönt bad med en kylmask över ögonen så att svullnade fårn igår går ner. Ser ju inte klok ut idag!
Haha.

Vafan..föressten...snart e det HÖÖÖST! Längtar! :-)

Pösseeeennn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback