Fredag!

Hade jätte trevligt med Emma i onsdags.
Vi flippade som vanligt.

Först hamnade vi på Lilla Torg. Satte oss på Moosehead.
Väldigt mkt folk faktiskt.
Kom fram lite skumma typer och började snacka tänder, haha..Han sa att Emma hade hål i tand nr 2?? :S Men så sa han att jag hade flotte tänder (han va norsk)..så tack tack :-)
9 månader av fast tandställning gjorde susen, hihi.

Köpte chilinötter, mumma.
Kom fram en söt kille och frågade om han fick ta lite nötter. Så sa jag (lite smått berusad)..mm visst, ta du min nötter bara, haha..så sa emma, om du tar våra nötter, så får vi ta dina...haha...hon e sjuk!!
Och om du tar mer än 2 nötter, så får vi hela ditt paket..hahha..ja..jag vet..vi e sjuka!
Men det kuligt, mysigt och trevligt.

Där gick en tjej och taffasade på mig hela kvällen typ, haha. Kände nån smekte min rumpa, så jag vänder mig om, och ser henne, och bara ler :-)
Sen sa hon högt till mig att jag va vacker...Tack!



Igår va jag på dejt. Det va en lyckad dejt med middag ute, och hem till personen, Där vi åt popcorn och tittade på film, och lyssnade på "Dunka mig gul & blå", hahaha ;-) Åhnej..skämtade bara. Men det va sjukt trevligt och mysigt.
Ska träffas ikväll igen..ska kanske sova där då...vi får se vad som händer..*spännande* :-)


Mina katter har öppnat sina små söööta ögon nu :-)

image230
*SÖTA*



Ikväll är det fest i lund....och imorron blir det helsinborg. Vill bara komma från skitmalmö!


Måste dra nu..Jobb!!


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt söta katter. gud asså, man blir helt sjuk när man ser dem... *älska*

2007-09-01 @ 00:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback