Fixad!

Datan e fixad..tack älskade pappa..<3

Imorgon ska vi till stranden om vädret tillåter..bara de inte blåser, vilket det alltid har en förmåga att göra i Kämpinge.
Sen på kvällen ska jag jobba...*buhä*..men det behövs.
På fredag ska vi först till stranden, sen på kvällen är jag bjuden på en festlokal i lund (hehe)...kräftskiva..Trisst man inte äter nåt havsdjur, men får väl ta med mig nåt nygrillat hemifrån *s*
Ska bli väldigt trevligt iaf...bra vänner och säkerligen trevligt folk.
Kul att träffa nya människor nu när man är ute på marknaden igen.


Som vanligt vet jag inte hur jag känner de...eftersom jag som sagt inte tillåter mig känna.
Jobbigt som fan såklart...det nekar jag inte till.
Men detta är 3.e gången jag blir "dumpad" av honom. Och jag orkar inte mer, jag orkar inte bara nöja mig med en som inte vill ha mig..och som tröttnar på mig ca var 4.e månad. Det tär på hela mig och mitt självförtroende. Kan inte förstå hur man kan tröttna och hata en människa som bara vill den andra väl. Ha kul tillsammans, skratta, skämta, busa..mysa..ja allt som tillhör. Men nej..han ville inte ha en sån tjej tydligen. Kanske vill ha ngn som är tråkig och alltid sitter hemma på röven. Kanske en utan humor, kanske en som aldrig skrattar, kanske en som inte vill hålla hans hand på det sättet jag alltid höll den, kanske sitter tyst och snäll och tar emot alla hemska ord från honom, kanske helt enkelt en sjukt tråkig och idiotisk människa..
Jag vet att jag va bra för honom. Det tänker jag aldrig låta honom ta ifrån mig. Jag vet att INGEN tjej kan ersätta mig nånsin.. Inte bara för att jag är mamma till hans barn, utan för att jag haft sånt tålamod med honom genom åren. Även om han lyckats knäcka mig, så har jag alltid lyckats resa mig igen, och på nytt haft tålamod med honom, för att han åter ska knäcka mig. Men jag har stannat kvar hos honom..jag har aldrig slutat vela hålla hans hand, aldrig sluta vilja att han kramar mig så hårt, aldrig slutat vilja kyssa han läppar, aldrig velat släppa taget om honom...
Och ändå va det han som släppte mig...



Fan...jag tillät mig tänka...



Godnatt!
Nej..jag vet att det finns nån där ute som kommer älska och behandla mig som sin prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback