Extra lyx!

Imorgon ska jag ju klippa mig...vilket jag gjort redan 2 ggr denna mån..eller ja..förra veckan ;-)
Blev heeelt fel första gången, & andra gången rättade jag till de. Men denna gången vill jag göra nåt mer.
Jag älskar kort hår..trivs så sjukt bra i mitt korta hår. Det är lixom inte där framme det är kort..utan i nacken.
Ska dock inte ha det som förra gången..utan ska "piffa" till de där bak. Ruffsigt, sexigt...långt här, kort där..

Ska klippa mig på Sex Stolar...så tänkte att när jag ändå ska lägga ut dom där extra pengarna för att få gjort det hos proffs, så kan jag lia gärna lyxa till de lite mer :-)
Så jag valde nåt som kallas för Schiatzu +kur....vilket innebär:

"Detta är för Dej som vill unna Dej något extra. Du får en härlig huvudmassage o kur. I mån av plats ett eget rum med dämpad musik o massor av omsorg. En SPA behandling för ditt huvud och hår.
Prova det här,men se upp! Det är beroendeframkallande!"


Hehe, ja vi får väl se hur det blir..*ler*
Myyys!

Kom nyss hem..har träffat Syrran, Emma, Eldar, Amar, Farre & Linus och ätit litta maud.
Trevligt..

Nu ska jag dock fortsätta kolla på min älskade Scrubs, hehe. Sen lägga mig i min underbara säng och läsa kalle anka...hehe..och min älskade bok!

Natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback