En dörr är stängd.

Äntligen sa han ifrån.
Nu är vi officiellt avbrutna.
Det va han som bestämde...som vanligt.
Men innan han väl vågade säga nåt efter 500 sms från mig, så fick man höra och känna en massa saker.
Ignoration, hat, ilska, kylighet... Cp, värdelös, fan vad jag hatar dig, du är äcklig..osv osv osv.
Jag frågade flera ggr, vad jag hade gjort honom, varför han va så arg mot mig.
Jag har verkligen försökt...allt. Jag är snäll mot honom, i hopp om att han ska va snäll tillbax, men aldrig lyckats.
Ändå är jag kvar, ändå har vi sex..till 90% på hans vilkor. Och jag bara följer med som ett slitet snöre som är lindat runt hans lillfinger. Så har det alltid varit. Förutom i början...Jaaa..jag vet. Jag pratar så mkt om när vårt förhållande först startade, men det är för att jag faktiskt aldrig varit med om en större kärlek...och vi hade faktiskt helt underbart kul. Tills han började visa sitt rätta jag, som tyvärr jag i 2 år trodde bara va en "fas"...allt hat mot mig jag svalde varje kväll jag gick och la mig. Jag förstod aldrig varför han hatade mig så mkt...vet fortfarande inte varför. Vad gjorde jag som va så fel? Varför blev det inte mig han ska gifta sig med? Det är så mkt jag undrar, så jag aldrig kommer få svar på. Ringde han innan och "försökte" prata, och ville veta varför..men så fort han höjer rösten och börjar skrika som vanligt, så blir det så svårt för mig att låta bli att bli iriiterad, och på så sätt höja rösten tillbax. Jag började fråga om han träffat ngn annan, men fick bara nej som svar. Fick lite bekräftat att om han vill ta hem en tjej från nattklubben och knulla med så hade han tydligen fått dåligt samvete om han haft en sexraletion med mig. Varför bryr jag mig inte om de? Är det för att jag har för kalla känslor att kunnat göra e sån sak, eller för att jag stängt av mina känslor helt och hållet när det gäller andra killar, pga allt jag fårr ta emot av alex? Eller vad kan de handla om? Sen fick jag även veta om nån som heter Hanna som kommer från Lysekil, och att våra minnen tillsammans va ngt han aldrig tänkte på. Kan inte förvånas om han glömt den första dagen vi såg varann, den dagen han fick mitt nr på bk, vår första kyss på prive, vår första natt i vår lägenhet, dagen vi fick besked på att vi väntade Liam, första natten i vårt nya hus, den dagen då liam föddes.....han hade tydligen raderat allt, eller vad de nu va han sa.
Hur man nu kan glömma sånna saker fattar jag inte.

Här kommer ett gammal blogginlägg om hur vi träffades:

Hej, hej...efter nästan 1 år precis e man inte singel längre. Det känns bra för jag saknade en pojke väldigt mkt. Vårt sätt träffas tyckte jag va nåt speciellt.. Det va verkligen kärlek vid första ögonkastet där alltså...helt sjukt!
Så här ligger det till..Jag o mina vänner va på Wonderland en kväll i vintras o hade jättekul..dansade o flippade..ja..hela kittet! Camilla satt ner o såg sur ut som vanligt medan jag o madde flippade loss. Då sa Madde till mig att det står en söt kille o råstirrar på dig borta vid baren..jag vänder mig om o där stod en av den sötaste/sexigaste killen jag sett bara ca 1,5 meter från mig o råglodde. Han va som en drömprins..hade allt jag vill en kille ska ha. Han va 2 meter lång, mörkhårig, så där halv långt sexigt hår, polisonger, o ett underbart leende. Han stirrade in i mina ögon..o blyg som jag e vågade jag inte titta för länge...hihi. Jag dansade vidare..(jag har dansat sen barn, gått dansgymnasie o allt så jag kan dansa rätt bra faktiskt, så jag la till den värtsa sexigaste dansen för att retas.. ;) )..Han slutade inte titta..så till sist kändesdet lite..hm..ja..att ajg ville göra nåt..men som sagt vågade inte! Till slut va vi så trötta o ville ha ngt o dricka..så jag gick till baren..ställde mig precis brevid dena långa otroligt sexiga främmande man. Jag beställde en redbull..o vi stod där o drack en stund..jag m,ärkte att han vände blicken mot mig..men vågade inte titta när vi va så nära. Jag tyckte jag kände hans parfym...o drömde mig bort att ahn skulel kyssa mig eller nåt. När vi stått där en stund kom en bra låt..(jag o madde kan inte stå still)..så vi dansade där vi stod innan..vilket va rätt nära honom. Han gjorde inget o jag gjorde inget...jag blev lite stressig typ..för jag ville inte att han skulle gå. Timmarna gick..o till slut drog hans vän iväg honom..jag såg baar ryggen på honom..sen försvann han ur mitt liv..trodde att jag aldrig mer skulle få se min drömprins. Tiden gick o våren kom..jag hade tänk på honom nån enstaka gång, men kände att jag inte kunde hänga upp mig på de.

En fin vårdag..så jobbade jag som vanligt. (Jobbar på Burger King Trianglen) Vi hade inte så mkt o göra..lagom med folk. Ett killgäng kom in o skulle handla...alla ställde sig i min kassa. Jag såg en kille..tyckte han va underbart söt..hela kittet. När han kom nämre så föll jag direkt..jag kände igen känslan..jag kände igen honom. Men vart fan hade jag sett honom...jag stod o tänkte så det sprakade. Han kom fram till mig o beställde en kyckling hamburgare..vilket tar lite längre tid..(som tur e..hehe) Märkte hur han tittade på mig o log. Han tittade rätt mkt..jag tittade på honom..men *blyg*. Iaf han fick sin mat...o hans vänner med..dem gick upp i resturangen för att äta! 5 MIn senare sa chefen till mig att ta en runda..*neej*...Pinsamt..men jag gjorde det! Som tur va hade jag min bästa vän med mig som stod på mitt jobb o snackade. Hon följde med upp..jag torkade..jag tittade, dem tittade..*Pinsamt* Sen gick jag ner igen. Tiden gick o jag kunde verkligen få honom ur huvudet..kändes som kärlek..men va fan?? Vart hade jag sett honom? Jag fick spel..så jag tog ett brickunderlägg..rev av en hörna o skrev mitt telefon nummer, mitt namn..o så la jag till ?Ring? ;).. jag gav lappen till Camilla..hon sprang upp o gav honom lappen (pinsamt)..hahaha. Sen när dem gick..såg han honom utanför..han tittade in..men jag tittade inte tillbax! Önskade att han skulle skicka ett mess eller nåt..o till slut fick jag de :D... Där stod: Tja läget? Blev lite chockad när din kompis kom med lappen, men samtidigt glad! Kom inte ihåg först var jag hade sett dig, men sen kom jag ihåg att de va på Wonderland jag hade sett dig! Kul att jag fick dit nummer hoppas vi kan träffas snart o snacka lite. Vad ska du göra nu i helgen? Kram Alex! Det där messet sitter lyckan kvar i hjärtat...jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen. Men där fick jag iaf reda på vart jag sett honom innan.. :D Det va ju den där otroligt sexiga killen på Wonderland. Han hade klippt sig..därför blev jag förvirrad o kom inte på vem de va! Men när hans a det så sa det *pling* direkt. Ett halvår senare kommer min drömprins instormandes på BK. han skulle handla present till en vän..brukar inte vara i det området..men vilken j*vla tur att han va där just den tiden..just den dagen. Dagen efter skulle vi till prive som vanligt..o han va på fest. Men han lämande festen o kom till prive själv för min skull.. han va så sjukt söt o jag fick en underbar kram av honom. Vi va med varann hela kvällen o lärde känna varann bättre. Han bjöd på dricka o sånt. Han titade mkt på mig..Jag kommer ihåg..han tog tag om mina höfter..satte mig ner på en stol vid baren..tittade på mig o böjde sig fram. Han kysste mig..jag smalt direkt. Dem läpparna.. Jag kände mig så lycklig. Allting stämde så bra. Ända sen den kvällen har vi inte sovit utan varann en ända natt. Han gör verkligen vad som helst för mig..världens underbaraste kille. Jag trivs så otroligt med denna man..han e vad jag (inte) letat efter. Jag skrev så för att jag va singel o levde mitt liv..va faktiskt lycklig..men saknade ändå förståss en kille. Men jag hade inget behov o letade inte. Man ska inte leta efter kärleken, låt kärleken komma till dig! Idag e jag så lycklig..O vecka 35 ska han o hans släkt åka till Spanien (Alcudia) för att fira hans mamma som fyller 50 år. Dem bjöd med mig..så j*vla snällt..jag behöver inte betala resan..den bjöd dem på... :) Så den veckan ska jag o mina bejby ha det underbart!

Jag o Alexander har hunnit göra så otroligt mkt på denna tid..vi ahr gjort allt från Tosselilla till Liseberg.. Tack för allt roligt vi gjort..o allt roligt va har kvar o göra!

Du e mitt allt Alex...Jag älskar verkligen dig ska du veta...Och tack för alla rosorna jag fick igår..dem ska jag spara vid mitt hjärta!

En dikt till mitt hjärta!

When i first saw you i was afraid to meet you, when i first met you i was afraid to kiss you, when i first kiss you, i was afraid to love you. But now that i love you, i´m afraid to lose you...(L)(L)(L)!!!

Puss Din Jessie



*Djupt andetag*


Men då lär han iaf inte ha glömt det nedanstående.
Alltså, jag har fått ta emot så grymt jävla mkt från alex..hemska saker..

* Jag hatar dig..........
* Du e värdelös.........
* Sååå värdelös.......
* Du e inte värt ett öre...........
* Varför dök du upp och förstödre mitt liv?......
* Du får gärna bli mördad..........
* Du är en dålig mamma..........
* Du e CP..........
* Ångrar jag skaffade barn med dig..........
* Ångrar jag träffade dig.........
* Ångrar att du gav mig ditt nummer..........
* Du e ful.........
* Du e äcklig..........
* Din jävla hora...........
* Din jävla fitta..........
* Din röst är hemsk.........
* Du låter som en man..........
* Du tror du e nåt........
* Du e svag.........
* Dina föräldrar är stora loser.........
* Hela din familj är äckliga och loser..........
* Du har inget riktigt jobb, för du är så dum och korkad...........
* Du gör ingeting som är bra, hela du är en hemsk männsika och jag hatar dig mest över allt på denna jord!

" Du misshandlade liam när du med flit kastade honom i marken då han spräckte ögonbrynet"

" Du gav inte ditt barn det bästa för du inte kunde amma, redan där ser man hur dålig mamma du är"

" Liam..Din mamma hatar dig så jävla mkt..det va hon som gjorde dig illa, för hon hatar dig, hon kommer fortsätta slå dig för alltid, hon ångrar dig."

" Din mamma är dum mot pappa, mamma är jättedum liam, akta dig för henne"

" När jag var gravid med liam i 2 månaden så körde han på mig med bilen när han va full, så jag hamnde på huven"

" Han rörde mig inte, tittade inte på mig, sa alrdig att han älskade mig, kramade aldrig mig, höllt aldrig handen när vi gick på stan"

" Vill inte hitta på nåt med mig, hatade mig, va elak och gjorde mig såå illa under hela graviditet..han förstörde hela lyckan med att vara gravid..engagerade sig inte ett ända dugg"

" När jag stolt ville berätta vad som hände med barnet i magen en viss månad så ville han inte höra för han sa det inte intresserade honom, när barnet sparkade va han INTE intresserad av att känna, utan bara blev irriterad på "oss" när han slutade sparka just när han väl kände.

" ALDRIG hittade vi på nåt tillsammans..inte med varann eller med varanns vänner..Utan alltid på varsitt håll"



...OCH ÄNDÅ...älskade jag honom...OCH ÄNDÅ kan jag fortfarande inte släppa taget!!!
Varför? Vad gör jag för fel? Har han rätt om mig...är jag så jävla dum i huvudet?
Gillar jag att må dåligt?
Nej, jag gör ju inte de. Jag vill ju inget hellre på denna jord att vi antingen hittat tillbax och allt blivit så bra mellan oss...inga bråk, inget hemsk..bara en massa kärlek, ömma kyssar och lycka. Men det finns bara långt inne i min djupaste fantasi, det andra alternativet va att gå vidare..vilket jag vet att jag måste.
Jag måste få en låtsas mamma till Liam, vilket är den jobbigaste biten, eller att råka ringa medans dom nuppar..det är det näst hemkaste...tanken är hemsk.
Men han lär ju få va med om exakt samma saker som jag får när jag träffar min drömprins (som jag bestämt ska prata göteborgska).

Jag vet, att en dag...om 1 vecka, 1 månad, 1 år eller 10 år så kommer jag oxå bli lycklig.
Har redan under den här perioden sen de tog slut mellan mig och alex för första gången varit med om mkt.mkt mkt...Träffat många killar. Från gott och ont.
Ta Mats i Helsingborg t.ex...va ju där varje helg med min dåvarande bästa vän och festade som faaan med han och hans vänner. Jag va faktiskt småkär i honom...sen har jag träffat gamla ex och fikat, varit på bio och sånt.
Patrik heter en kille jag träffade för lääängesen, innan alex. Han tog kontakt med mig igen när han hörde ryktet att det faktiskt va slut mellan mig och alex. Vi träffades och så.. Alexander heter ett annat ex som jag träffade och fikade och sånt skit. Sen Erik har jag oxå träffat...och vi ska faktiskt ta en fika snart igen...hoppas på bra vänskap där. Träffat lite andra oxå..Sen träffade jag en annan människa som heter Josefine...och just i den vevan blev det jag & alex igen. Men ingen, har fått mig att kunna öppna mitt hjärta helt och hållet...ingen. Alex har alltid suttit på den största delen av hjärtat, så ingen lyckats komma förbi honom..för han och jag har alltid haft nåt för varann....
Vi kan inte leva ihop..pga alex humör som ommer alldeles för ofta av ngn anledning.
Men vi har nåt för varann, och antar vi alltid kommer ha de...vilket gör att vi inte kunnat släppa.
Kom på nu, att jag måste förbereda mig inför att se alex med ngn annan väääääldigt snart. För han blir väldigt lätt kär...har hört från andra och fattar de nu. Men av ngn anledning så tror jag att han kommer gå tillbax till sitt "ex"..vickan. Han har nog älskat henne under hela vårt förhållande, men det är ngt jag vetat, så har fått leva med de.
Jaja, synd om henne då!
Men jag vet att det är vad som kommer ske.
Ta inte detta fel nu..men hade jag inte haft liam med honom, så hade han varit lätt att glömma.
Men eftersom jag "måste" träffa honom minst 1 gång i veckan för att hämta/lämna liam så är det svårt.
Och jag träffa alex mer än så..eftersom jag låter aldrig det gå en hel vecka utan mitt barn. Brukar åka hem om till alex och pussa liam och leka lite innan jag drar vidare hem. Och sen brukar jag hämta honom på dagis och vänta på att alex kommer hem,så jag kan lämna över honom, eller så tar jag helt enkelt med honom hem.
Ja..så det hade varit så mkt lättare.

Jaja..jag vet inte mkt mer vad jag ska säga...mår som jag gör..men kommer må bättre. Det tröstar mig.

Efter regn kommer solsken.

En underbar låt/dikt som känns att den är som gjorde för alex.



Så, vad fick dig tro att du fick ta henne liv?
Och leka med det, om och om igen.
Antar att för att bygga upp dig själv, så va du tvungen att förstöra hennes.
Hon gav dig hennes hjärta & själ i dina händer, men du stal alla hennes drömmar och krossade hennes planer.
Hon trodde aldrig hon hade något val, det är vad som händer när det ända hon hör, att hon aldrig kommer lyckas.

Din idiot.
Åhh, du skulle alltid ha rätt, men nu har du förlorat den enda sak som fick dig känna att du lever.

Det tog en tid innan hon insåg att hon faktiskt kunde lämna dig.
Och när hon väl gjorde de, så va hon långt, långt, långt borta!



Orkar inte skriva mer...

Ska tänka ut en massa saker jag ska göra härnäst med mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Petra

Fy,jag kan inte ens ana hur du mår .. jag hoppas verkligen att allt går bra för dig & din son !
Önskar er all lycka. Var stark ! / en i bloggvimmlet

2007-08-06 @ 04:17:40
Postat av: Anna

Vet vad du har gått igenom snäckan... men när jag läser det här så faller tårarna ner från min kind. Jag finns här alltid för dig det vet du, love you alot... jag har sagt det förr men jag säger det igen, den killen behöver hjälp....

2007-08-06 @ 10:23:19
Postat av: Josefine

Fan va ont det gör i mig när jag läser detta, jag vet om allt, men jag blir lika chockad varje gång jag läser det..hur kan något så fint baar kastas bort?Han har verkligen kört er båda i botten, han behöver verkligen hjälp...Gråter tårar för din skull, och du ska veta att jag är här..*pussas*

2007-08-06 @ 18:07:22
Postat av: carro

Så hemskt för dig...

2007-08-08 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback