En blomma, som äntligen slagit ut!







Idag har jag haft en övernysig dag med liam.
Varit på Ikea heeela dan med Kamilla och hennes dotter.
Handlat, handlat och handlat..en jääävla massa.
Och smällt en massa pengar, men det behövdes verkligen.
Bara en massa finfint till lägenheten och lite praktiska saker.

Nattrullgardin, Örongott, Täcke, Kundde (till liam), 4 st helt sjukt snygga lampor..en till köksfönstret, en till stora rummet, en till sovrummet och en till dass..(kanske, annars stora rum där oxå)
Badrums matta, och lite annat tillbehör dit.
Ljus, blommor, vaser, en svart hylla att ha tidningar på, en skitsnygg "läder" klocka som ska stå i min nya bokhylla.
Sen har jag köpt häftiga klistermärken som man ska sätta upp på väggen så de ser målat ut lixom. Svarta roser med taggar och grejjer..skitcoolt. Sen inne i sovrummet är det Valmo blommor..långa, döfräcka.
Köpte även en ny matta till sovrummet, och sen som sagt...lite smått och gott.
Därefter åkte jag och lämnade min älskade älskling till Alex som skulle hem till honom *snyft*...och då säger Liam såhär: "Neeej pappa, jag vill inte åka ifrån min mamma"...fick en rysning genom hela kroppen...älskar den pojken så oändligt.
Strax efter jag lämnat honom körde jag inom Bauhouse, för jag skulle köpa färg...ska ju måla om ännu mer.
Ljusgrön härlig färg till köket, och en skiiiithäftig röd/lila färg till sovrummet, hehe..
Jo..iaf...direkt jag kom dit, så hörde jag en röst "Ursäkta mig"...jag vänder mig om och det är killen som jobbar där, så tydligen ville nåt. "Heter du Jenny"? Nepp..säger jag..Jessica! Jaha..hehe okej...då va de inte du...förlåt.
Jaja..fortsatte kolla på fägerna som jag ville ha, och när jag bestämt mig tog jag en nummerlapp.
Det blev snart min tur och givetvis är det den killen som hjälper mig.
Tja säger han....Tja säger jag...dom här färgerna vill jag ha!...Kulörerna menar du väl? sa han med ett hånflin...Ha   ha    ha....skulle han va rolig och duktig samtidigt. Han assisterade mig och gav mig råd och flörtade som faaan med mig...det märkte jag redan från början. Började snacka om att han måste se mitt rum för att tycka att en viss färg ska passa in, och att han skulle verkligen kommit ihåg mig om vi setts ute, osv osv...Visst blev jag smickrad, det erkänner jag. Han va ju sjukt söt! *s*
Medans han står med ryggen emot och färgerna skakar så man mår illa av att titta på dom, så stod jag och kollade ut penslar. Det va lång kö.. Tills slut så tittar han på mig och ler, här vassego säger han, och måste såklart ta dom andra i kön. Jag ska ta mina färger, och upptäcker att han lagt en lapp med sitt namn & nummer på hinken.
Haha...kund einte låta bli att småle och känna att de va en kul grej. Tack sa jag och log..sen gick jag.
Detta är andra killen på 1 vecka som ger sitt nr till mig. Känns helt skumt faktiskt. Det va ett tag sen sist..isf nån söt kille. Visst e jag ute på markanden igen, men det syns väl inte så väl? Har inte ändrat mig nåt särskilt föt tusan..Visst va jag på ansiksbehandling idag, haha..men det har väl inte med saken o göra.
Mina vänner har sagt till mig att jag inte "såg" alla killar som va intresserad utav mig förr, eftersom jag bara hade alex i mitt hjärta. Men nu har han släppt mig...och eftersom det är han som släppte mig och inte vill ha med mig och göra mer, så känner jag mig "fri" på nåt sätt. Öppen...


Fan vad jag hatar att vaxa ögonbrynen...*aj*

Neej..nu e de bråttom. Jag åka och hämta min nya bokhylla..*ihh*..Naaajz!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback