Disturbia!

Ska på bio idag igen.
Ska se Disturbia..verkar vara en riktigt bra film det där...det lär ni får veta om jag tyckte sen.

Först inom mobilia, sen esressohuse för en kopp kaffe och sen bian.

Köpte hela ny kattmat till Dausie idag.
Förra gången fick hon kattungemat från början till slutet, men inte denna gången. Det har tydligen kommit ut nåt nytt..speciellt anpassat för dräktiga katter...från början till slutet!
Trisst hon smet ut innan idag, annars hade hon fått ett smakprov redan nu, hehe.
Helt sjuk vilka priser man får lägga ut egentligen. Dom vet vad dom ska ta betalt för.
En kattmat och en kattsand 500 spänn! Inte dållit det där..

Japp, japp..vad gör man inte för sina små änglar.

Pratade nyss med Liam.

Mamma, jag saaaknar dig, vill hem.

Åhh mitt hjärta smälter!! :-)



Älskar dig Liam!

Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

Tjena gummsan. Hoppas du har d bra där nere...o att du komer upp snart. Kan inte alex ta Liam så du tar veckan därefter... =) perfekt ju... Hoppas du fixar d...vore perfekt...jag e ju lång ledig...sista ggr typ sen e d jobb som gäller för min del.
Puss på nosen

2007-08-01 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback