Bra eller Anus?

Va på forum idag för första gången på länge.

Körde spinningpass.
Skitcoola cyklar för den delen..sånt gör absolut mkt.
Elektronisk för hela slanten.

Iaf, kommer från ett bra gym med bra instruktörer, så självklart har man höga förväntningar på forum lixom.
Spinningen sätts igång..och redan efter 3 min känner jag "Åh nej"
En tjej..som för den delen va ny tydligen, vilket satte allt på plats efter detta passet.
Jag älskar instruktörer som lixom "Jaaa...kom igeeeen dååå...woohhoooo...snabbareeeee....yeeeaah"
Ja..ni fattar nog vad jag menar..men den här tjejen gjorde helt tväremot vad en intstruktör ska göra.
Iat lutar hon sig fram till micken varje gång hon ska säga nåt så hon nästa slickar på den..
"hehe, går det bra alla? fniss fniss..är ni trötta?" 
med den lilla pipgaste rösten man nånsin hört. Dessutom "spinner" på ett sätt man inte kan sluta undra varför hon gör så. Rör sig på ett roligt sätt i samband med musiken och cyklingen. Fattade inte vad hon sysslade med. Och  för att inte tala om musiken...jisses..undra vilken planet hon va hitförd från.
Nej men förlåt...jag blir bara så irriterad. Jag kände ingen lust alls att cykla idag..ville egentligen bara gå..och va så uttråkad och gäspade hela tiden, då e det illa. Det är därför det är så viktigt med bra instruktörer. Så man slipper störa sig på sakerna, så man gör sämre ifrån sig. Visst..jag skulle kunnat slippa störa mig på de, men nu gick inte de..därför blev de som de blev. Men vet de tills nästa tors...ingen spinning!

Va ute en lååång runda med min älskade Abby och Timon...släppte dom lösa så dom fick leka av sig och busa! =)

Imorgon blir de jobb för min del. 12-16. Skönt. Men på söndag är jag nästan arg över mitt arbetspass lixom.
Min barnledig semester helg får jag ett pass 08.00-16.00 en söndag...kul? Inte ett jävla dugg.
Det är rätt taskigt det där. Ska försöka byta bort de så man kan hitta på nåt på lördagen med vännerna.
Och dessutom ska jag få liam på söndag, och har då ingen lust att jobba.





Jaja...nu ska jag iaf fortsätta kolla på Scubs..och sen ta ett varmt och skönt bad i mitt fiiina badrum.

Pussellipuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback