Valborgsmässoafton!

Ikväll är de fest, fest och åter fest!

Dock flera olika alternativ och fester, men vi får se vart man hamnar! Lund är dock det största lockbetet...
Jag dricker inte ofta, men ikväll så! :-)

Jisses vad jag sovit lite de senaste dagarna.
I fredags somnade jag kl 05.00, upp kl 08.00..drog och solade på stranden, tills molnen kom, då jag skulle köra hem och lägga mig, men det visade sig att min pil pajjat SOM VANLIGT!!!! Så pappa fick komma och bogsera hem mig. Drog o jobbade vid 16-21, sen ut på kvällen...kom hem, och somnade vid 05 igen, och sen upp kl 07 för att jobba. Hämtade liam hos alex efter jobb, körde hem till Vellinge, gick på tivolit med honom och moster emely. Åkte en massa, sen körde jag tillbax till lödde och lämnade lillen igen, sen hem till vellinge IGEN...*orka*...kom hem vid 19 tiden. Gjorde vid mig, drog till studentområdet parntesen i lund..hade sjuuuukt kul och trevligt! *s* Kom hem, somnade vid 04 tiden och upp idag vid 13...äntligen skönt att få sova ut. Ni kan ju bara gissa hur trött jag varit...*puh*

Men nu e jag lite utvilad till ikväll iaf.

Saknar liam som bara den just nu....så att det gör ont i magen!
Men ska hämta hem honom imorgon eftermiddag...sen är han min fram till fredag...för sen ska jag till sthlm..*Ihh*...Längtar!


Nej, nu måste jag fixa lite saker till ikväll...:-P
Ska ner till Systemet...och tvätta utvalda kläder..

Ack så kul man kan ha på en "förfest"...

image162


image163

Japp, japp!


Vi hörs och kanske ses ikväll....vart jag nu hamnar! :-)


Ps. Ta det lugnt med drickandet och gör inget som jag inte skulle göra....;-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag trodde nte att man firade Valborg när man är i din ålder?

2007-05-01 @ 10:20:54
Postat av: Milla

Sen när blev en "afton" åldersräknat? ööh jag trodde inte man firade jul i dion ålder. Tror det e ren & skär svartsjuka som ger sånna kommentarer. Hej & hå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback