Vad händer?!

Gokväll.

Tjaa..skäms jag? Ja..jag gör nog det när jag får alla dessa sakerna från denna kille. Eller kanske inte just "skäms", men blir lite geberad och tycker nästan det kan vara lite jobbigt, samtidigt som jag blir väldigt glad.
Vet inte vad han tror att han kommer få av mig eftersom han ger mig allt detta. Har han en baktanke? Jag tror de.
Han har väl inte indirekt bjudit ut mig, men han påpekade att han va ledig en viss helg och att det vore trevligt om jag kunde hälsa på hos honom. Vad ska jag säga lixom? Nej? Ja?...Vet inte?
Vet inte alls vad jag vill med denna kille. Som alla vet så är det självklart för mkt Alex fortfarande i bilden för ngt seriöst, men kul får man lov att ha. Han hade dykt upp på mitt jobb igårkväll och frågade om jag jobbade...kanske lite jobbigt? Eller spännande...vet jag absolut inte!
=)

Hände nån liten svartsjukesak mellan mig & alex idag. Han trodde jag ljög om att det va min pappa som passade liam medans jag jobbade. Typ.."erkänn, erkänn, vem är det" Så han va tvungen att ringa min pappa och kolla upp de. Jag menar, vem skulle de annars vara? Min nya pojkvän eller? Tss...mm..troligt. Kan bli så arg på sånna små saker som bara är onödiga och löjliga.

Tänkte ta o kolla lite på DH nu nån timme och va för mig själv medans min underbaring precis somnat där inne.

Imorgon är jag ledig. Så jag sitter här och försöker smida ihop nåt kul vi ska göra.
Fick upp en hel del ideér faktiskt.
Danmarks zoo..vore trevligt, men det ska ju inte bli så fint väder..så det beror på.
Tivoli i Trellehulla? Ja..typ som sista val.
Åka till stan och shoppa lite? Nja...inte så kul för liam, men vi kommer ut iaf.
Nej nu vet jag...är det inte fint väder så ska vi åka in till stan och kolla runt i alla möjliga leksaksaffärer och köpa en eldriven bil/traktor/motorcykel till honom :-D Han har ju redan en lite mindre och halvdassig, småtråkig eldriven motorcykel. Jag vill ge honom nåt som han kan köra längre med...som ändå ner till byn. En bil låter frestande...
Dom kostar inte mindre än 1500 kr, så vi får leta efter den billigaste. Mitt hjärta är värd allt här i världen. Jag menar..det är ju "nu" han tycker sånt är kul...inte för 2 år sen och inte om 2 år..så varför vänta?
Handpenningen betaldes in idag och resten ska in den 27.e...sen är det bara EN månad kvar till vi åker till värmen!! :-D

Just nu håller jag på att ta emot en rar fil, som tar räääätt lång tid. Alla bilderna från danmark ligger där. Så väljer ut ett par stycken som ni får se...
:-)

Nu ska jag glotta på tv!

Ha så kul i kväll!

*Puss*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Han försöker nog lägga en (inte så) subtil stöt på dig, men det fattar du nog själv :)Fast du verkar mer digga ditt ex vilket kanske är förståeligt eftersom han är ditt barns pappa. Fast vad jag fattar har han inte varit så schysst mot dig,borde göra saken lättare men det gör den säkert inte..det är inte lätt alltid att välja rätt för allt..och alla. Men man märker hur du gör ditt bästa för ditt barn och för dig själv. Inspirerande att läsa om dig..särskilt om träning, då jag själv på sistone alltmer liknar en elefant.Men jag kämpar på friskis&svettis..plockar äpplen! ack så roligt.

2007-04-22 @ 02:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback