Underbara bilder!

image152Äntligen har jag fått bilderna från danmark. Och där finns en massa, massa. Tog bara ut några ur högen..vill egentligen ha med alla ;-)

image138

Nykissad ;-)

image139

Vilket väder!!

image140

Första karusellen...han verkligen älskar det! :-)

image141

Detta va favoriten för lilleman!

image142

=)

image143

Så kul vi vuxna verkar ha de ;-)

image144

Öhh ;-)

image145

Helt underbart!

image146

Älskar er!

image147

Kolla in de vackra blommorna!

image148

Haha...ska åka demonen...heeelt själv :-P

image149

Hej min älskade!

image150

Killar i magen :-D

image151

Släpp av miig!! Hehe..

image153

Hehe...mysigt värre!

image154


Glass e gott! :-)

image155

E det varmt hjärtat? :-)

image156

Här fick han välja en ballonh för HUNDRA jäkla svenska kr, hehe..rena rånet! Det tog ca 15 min för honom att komma fram till att han ville ha en fisk! ;-)

image157

Kul hade vi, och det va en underbara dag med mkt smått och gott, bilden talar för sig själva! :-)







Nej, nu ska jag och liam ut och köra hans nya fyrhjuling som jag köpte åt honom igår. Den är rätt så stor ocg maffig. Spelar musik om han vill, tutar, blinkers med ljud, fram och bakljus. Han bara älskar den. Vi skulle egntligen ner till trelleborg på tivloit där, men han ville hellre ut och köra sin bil...självklart får han välja!


Alex ringde igår när han va lite småberusad. Glad som ett lärka va han? Skumt må jag säga..man blir helt chockad. Jag va däremot inte så glad..inte sur heller. Men jag hade ingen anledning att vara trevlig mot honom. Så han frågade om det va nåt fel, eftersom jag lät sur...då slog de mig. Jag har fan varit allt för trevlig mot denna man för länge, för ofta att han frågar mig en sån sak bara för jag inte har satt på den ljusare rösten.
Han frågade t.om hur de va med mina katter...vilket han överhuvudtaget inte nämt nåt om sen dom föddes.
Idag ville han träffa oss, och han skulle ringa direkt han vaknade.
Jag ska ändå till jobb och faxa iväg en räkning. Jag tänker ta med mig 2 av kattungarna så han får träffa dom innan dom blir allt för stora. Han älskar katter lika mkt som jag, men har ej brytt sig om dom, vi alla vet varför.
Jaja, jag orkar inte grubbla för mkt om det med alex.
Jag vet vad jag känner för honom, och vad han känner för mig...men ingen av oss kan göra nåt åt dessa känslor...vi bara gömmer dom så gott vi kan! Det är nog bäst så!


Nu ska jag och liam ut och köra hans bil....

Blir nog en snabbträningen när liam är hos alex. :-)

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback